انتصاب مدیرعامل جوان برای شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی زارعی با حکم فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) منصوب گردید.

به گزارش مرین‌پرس، طی مراسمی و با حضور سردار عابد مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی و هیئت همراه و معاونین و مدیران شرکت صدرا، آقای مهندس علی زارعی با حکم فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان مدیرعامل جدید شرکت منصوب گردید.

در این مراسم که در محل شرکت صدرا 23 خردادماه سال جاری برگزار شد، در ابتدا محسن صمدی مدیرعامل سابق گزارشی از آخرین وضعیت شرکت ارائه نمود. در ادامه سردار عابد مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی با تقدیر از مهندس صمدی به موضوعات مهم برای تحول در شرکت صدرا اشاره داشتند. ایشان اقدام صدرا در ساخت و نصب سکوهای میدان گازی پارس جنوبی را افتخاری بزرگ برای قرارگاه عنوان نموده و بکار گیری جوانان، تلاش و جدیت در رفع موانع پیش روی، فعال شدن کار پذیری، توجه به حوزه برنامه ریزی و رعایت ضوابط و بهره گیری از ظرفیت های قرارگاه را از برنامه های مهم مدیریت جدید برشمردند. ایشان با تأکید بر جانشین پروری و پرورش مدیران جدید را از اقدامات دیگر این شرکت عنوان داشتند.

در خاتمه آقای مهندس زارعی طی سخنانی با قدردانی از حسن اعتماد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اظهار امیدواری کردند شرکت صدرا با وجود مسائل و مشکلات متعدد مسیر پیشرفت و بالندگی را در دوره جدید طی نماید.

لازم به ذکر است، علی زارعی پیش از این به فاصله خرداد ۹۵ تا آذر ۹۷ مدیر سابق منطقه جنوب شركت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بود. او یک دهه شصتی است که در عرصه سازندگی تلاش می‌ کند. ساخت انواع شناور، ساخت سکوهای مختلف از سکوهایی که صدرا برای فازهای مختلف پارس جنوبی می سازد، نصب سکوها، افزایش اشتغالزایی در صدرا و … از کارهای غرورآفرین در دوره مدیریت زارعی در صدرا جنوب بود.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهمترین اقدامات سازمان بنادر در راستای تبدیل بنادر کشور به نسل سوم/ افزایش مستمر ظرفیت عملیاتی بنادر بازرگانی/ فعالیت صنایع و خدمات دارای ارزش افزوده در پسکرانه بندر و تمرکز بر صادرات مجدد کالا در بنادر نسل سوم

س تیر 8 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر با اشاره به مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای تبدیل بنادر به بنادر نسل سوم، گفت: افزایش ظرفیت عملیاتی بنادر بازرگانی به صورت مستمر در دستورکار قرار گرفته است. فرهاد منتصر کوهساری […]
مهمترین اقدامات سازمان بنادر، تبدیل بنادر کشور به نسل سوم، معاون امور بندری سازمان بنادر

همچنین بخوانید: