اجرای عملیات شناسایی شناورها توسط پهپادهای «نداجا»

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز در طرح‌های از پیش تعیین شده در محدوده تمرین دریایی امنیت پایدار ۱۴۰۰ در دریای خزر، پهپاد برد متوسط «یسیر» و پهپاد «ابابیل» با شناسایی و پایش منطقه عمومی تمرین، نسبت به ارسال تصاویر به صورت برخط به مرکز کنترل و فرماندهی اقدام و عملیات شناسایی انواع شناورها را به صورت کاملاً تخصصی اجرا کردند.

همچنین تمرین عملیات رزمی توسط یگان تفنگدار و تکاور نیروی دریایی ارتش با بکارگیری تجهیزات و سلاح‌های مورد نیاز با پشتیبانی بالگردهای ۲۱۲ و ناوهای موشک انداز، با اتخاذ روش‌های تمرین شده رزمی و تکیه بر رصد دقیق اطلاعاتی و بکارگیری سامانه‌های اخلالگر راداری انجام شد.

در ادامه تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با اجرای عملیات‌های چریک و ضد چریک و عملیات نفوذ به ساحل، کنترل منطقه سرزمینی و اطلاعاتی را تمرین کردند.

اجرای تیراندازی به اهداف سطحی و هوایی، فاز بعدی در این تمرین دریایی بود که با انتقال تجربیات پیشکسوتان به افسران جوان با موفقیت انجام شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بادبان کشتی با بهبود 20 درصدی بهره‌وری سوخت

چ تیر 9 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقهبه گزارش مرین‌پرس از عصر ایران شرکت میشلن به تازگی پروژه ویسامو (WISAMO) را معرفی کرده است که راه حلی نوآورانه مرتبط با کاهش انتشار کربن از بخش حمل و نقل دریایی محسوب می‌شود. پروژه بال بادبان متحرک (Wing Sail Mobility) یا به اختصار ویسامو، یک سامانه بال […]

همچنین بخوانید: