تخلیه 4 میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندر امام(ره)/ 73 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام(ره) پهلوگیری کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



از ابتدای سال جاری و به دنبال ورود 73 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به مجتمع بندری امام(ره)، بیش از 4 میلیون تن کالای اساسی در این این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با به‌کارگیری توان تجهیزاتی و عملیاتی با هدف برقراری زنجیره تأمین کالای اساسی 4 میلیون و 145 هزار تن انواع کالای اساسی از 73 فروند کشتی در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شد که 3 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان می‌دهد.

از ابتدای سال جاری تاکنون 3 میلیون و 622 هزار تن انواع کالای اساسی از انبارهای این مجتمع بزرگ بندری بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

همچنین بیش از 379 هزار تن انواع کالای اساسی از ایستگاه‌ها و پایانه‌های ریلی بندر امام‌خمینی(ره) بارگیری و از طریق راه‌آهن سراسری به دیگر نقاط کشور حمل و 3 میلیون و 242 هزار تن نیز به وسیله ناوگان جاده‌ای به مبادی مصرف جابجا شده است.

گندم، ذرت، جو، دانه روغنی، کنجاله سویا، شکر، برنج و روغن خوراکی از جمله کالاهای اساسی است که از طریق ناوگان جاده‌ای و ریلی به اقصی نقاط کشور ارسال شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقدیر از حمایت‌های سازمان بنادر در حوزه صنفی دریانوردان/ به برنامه‌ریزی بلند مدت برای رفع چالش‌های دریانوردان نیاز داریم/ راهی جز “توسعه دریامحور” نداریم

چ تیر 9 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه دبیر انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران با کلیدی خواندن حرفه دریانوردی برای اقتصاد کشور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای عبور از چالش‌های مختلف اقتصادی، راهی به جز توسعه دریامحور ندارد. دبیر انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران، با مهم ارزیابی کردن […]
تقدیر، حمایت‌های سازمان بنادر، حوزه صنفی دریانوردان

همچنین بخوانید: