حل مشکلات پروژه بندر چمخاله/ پیشرفت ۵۰ درصدی زیرساخت بندر تفریحی و گردشگری چمخاله

زمان مطالعه: 1 دقیقه



عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تکمیل پروژه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله، بر اساس برنامه تدوین شده مستلزم هم افزایی و هماهنگی مسئولان گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا اله یار در بازدید از روند پیشرفت و توسعه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل هایی که در منطقه وجود دارد، بندر چمخاله به عنوان بندر نمونه گردشگری می تواند، مبنای مناسبی در جهت توسعه گردشگری و تفریحی دریایی در دریای خزر باشد.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی زیرساخت بندر تفریحی گردشگری چمخاله، خاطرنشان کرد: رفع موانع، مشکلات و به خصوص تامین مصالح مورد نیاز پروژه یاد شده ضروری است که خوشبختانه در نشست مشترک با مسولان استان این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اله یار با بیان اینکه افق روشنی برای بندر چمخاله متصور هستیم، تصریح کرد: هم افزایی و هماهنگی بین ارکان پروژه کمک کند که این بندر با سرعت بیشتری تکمیل و آماده شود. 

ایجاد ۳۰۰ متر مسیر سنگی برای رسیدن به پل و عرشه، ساخت موج شکن در عمق ۵ متری با در نظر گرفتن وضعیت جریان گردش آب دریا و مسائل محیط زیستی، ایجاد دو دستک موج شکن در فاصله ۴۰۰ متری از ساحل برای استحصال دو هکتار و ساخت حوضچه چهار هکتاری برای ورزش های آبی ، دریایی و قایقرانی و سایر تفریحات دریایی از جمله اقدامات انجام شده در بندر چمخاله است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آموزش آنلاین تجربه‌ای نو در سايه کرونا

ی تیر 13 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه [  دکتر علی غياثيان ] امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست که کشور‌ها از جمله ایران با شیوع ویروس کرونا با شرایط تازه‌ای مواجه شده‌اند. این مواجهه برای فعالیت‌هایی که هویت خود را با حضور در کار‌های گروهی اثبات می‌کنند مانند مراکز آموزشی، نمود و پیدایی […]

همچنین بخوانید: