رشد 18 درصدی سوخت رسانی به کشتی ها از بندر خلیج فارس در سه ماه نخست امسال/ پهلوگیری 347 فروند شناور در این بندر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



طی سه ماه نخست سال جاری، حدود 8 میلیون و 284 هزار و 118 تن سوخت رسانی صورت گرفته است که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته رشدی 18 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علیرضا محمدی کرجی ران؛  مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره عملکرد سه ماهه بندر نفتی خلیج فارس در حوزه صادرات و واردات، اظهار داشت: در بخش بنزین یک میلیون و 124 هزار و 447 تن و در حوزه بانکرینگ( سوخت رسانی به کشتی ) 125 هزار و 839 تن عملکرد ثبت شده است. 

وی تعداد کل شناورهای پهلو داده شده در این بندر نفتی را طی سه ماهه سال جاری 347 فروند اعلام کرد و گفت: از این میزان 33 فروند شناور در حوزه بانکرینگ، 34 فروند شناور در حوزه حمل بنزین و مابقی دیگر شناورهای حمل فرآورده های نفتی بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، کل فعالیت صورت گرفته در زمان یاد شده را 8 میلیون و 284 هزار و 118 تن اعلام کرد وگفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 18 درصدی را شاهد هستیم.

شایان ذکر است ؛ بندر نفتی خلیج فارس به عنوان زون نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با 12 پست اسکله مهمترین و بزرگترین بندر نفتی زیر مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی بشمار می آید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حذف قوانین زاید و دست و پاگیر برای سرمایه گذاری و‌ توسعه بنادر

س تیر 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه رئیس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی، تعدد و تزاحم قوانین را از مشکلات اساسی کشور دانست و گفت: برای توسعه بنادر و‌ افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی ، ضرورت دارد قوانین زاید و دست و پاگیر و مزاحم حذف شود. به گزارش پایگاه […]
حذف، قوانین زاید و دست و پاگیر، سرمایه گذاری، توسعه بنادر

همچنین بخوانید: