بندر خرمشهر؛ مناسبت‌ترین گزینه برای ترانزیت کالا به عراق است/ آمادگی بندر خرمشهر برای ارائه خدمات به صاحبان کالا/ حمایت همه جانبه سازمان بنادر از سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: این بندر مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای ترانزیت کالا به کشور عراق و اقلیم کردستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا، اظهار داشت: بندر خرمشهر؛ به دلیل مجهز بودن به امکانات روز تخلیه و بارگیری کالا و از طرفی نزدیکی به مرکز کشور آماده ارائه هرگونه خدمات به صاحبان کالا است. 

وی افزود: بندر خرمشهر به دلیل واقع شدن در منطقه آزاد اروند از مزایا و بسترهای خاص و مناسبی برخوردار است و بر همین اساس سرمایه‌گذاران و صاحبان کالا می‌توانند از این ظرفیت بیشترین بهره را ببرند. 

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در حال حاضر بندر خرمشهر مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای ترانزیت کالا به کشور عراق و اقلیم کردستان به شمار می‌رود. 

اسعدی با اشاره به فعالیت‌های بی‌وقفه بندر خرمشهر، عنوان کرد: بندر خرمشهر از جمله بنادر موفقی است که از ابتدای پدید آمدن ویروس کرونا تاکنون با رعایت کامل و دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مشغول فعالیت است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بندر امام

س تیر 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مرین‌پرس، عادل دریس توضیح داد: در ادامه اقدامات خود برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین مقابله با شیوع ویروس کرونا، با در اختیار گذاشتن سالن چند منظوره ۲۵۰۰ نفری شهید حقگو به شبکه بهداشت و درمان، زمینه مناسب برای راه‌اندازی مرکز تجمیعی […]

همچنین بخوانید: