فراخوان عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران

فراخوان عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران منتشر شد.

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، انجمن مهندسی دریایی ایران در نظر دارد “با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و پشتوانه جامعه بزرگ دریایی کشور” مسیر اشتباه اختلافات گذشته را قویا کنار گذاشته و مسیر اتحاد و همدلی و هم افزایی را مجددا در پیش گیرد.

بدون شک در مسیر گام دوم انقلاب، یکی از عوامل اصلی در تحول اقتصادی و صنعتی کشور و محرومیت زدایی از مناطق جنوبی و ساحلی کشور، تکیه بر دریا و جدیت در مسیر توسعه دریامحور است. ترکیب جدید هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران تلاش دارد هرچه سریعتر خود را با تحولات گام دوم انقلاب، همگام نموده و کاستی های گذشته را جبران کرده و آن را به نقطه اوج بازگرداند.

از این رو از همه اعضای حقیقی و حقوقی انجمن که تاکنون موفق به تمدید عضویت نشده یا از ابتدا عضویت نداشته اند دعوت میشود با پر نمودن فرم درخواست عضویت، به انجمن مهندسی دریایی ملحق شده و در گامهای شتابان پیش رو، این انجمن را یاری نمایند.

همچنین از ایده ها و نظرات نخبگان جامعه دریایی در هر سطحی و در هر زمینه ای از حوزه وسیع و فراگیر صنایع دریایی استقبال می شود.

انشاالله فعالیتهای دوره جدید انجمن با انتخاب اعضای هیات مدیره جدید و پشتوانه جامعه دریایی کشور، بسیار سریع، درخشان و تحول آفرین باشد.

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ادارات استان بوشهر فردا تعطیل شد

ی تیر 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، با ثبت افزایش دما تا ۵۰ درجه سانتیگراد و رطوبت هوا تا ۹۴ درصد در سطح استان بوشهر بر پرهیز از تردد غیرضروری در نقاط مختلف استان تأکید شده و در این راستا مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش دما هوا در نقاط […]

همچنین بخوانید: