افزایش 492 درصدی ترانزیت خودرو از بندر خرمشهر از ابتدای سال جاری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اعلام افزایش 492 درصدی ترانزیت خودرو از این بندر از ابتدای سال جاری، تاکید کرد: بندر خرمشهر، بستری مناسب برای ترانزیت خودرو به کشورهای همسایه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی با اشاره به ظرفیت‌های بندر خرمشهر برای ارتباط تجاری با کشورهای منطقه، اظهار کرد: ترانزیت خودرو یکی از ظرفیت‌های مهم بندر خرمشهر به حساب می‌آید که در حال انجام است.

وی ادامه داد: بندر خرمشهر خودروهایی را که از مبدأ امارت و کویت ارسال می‌شوند را به سمت اقلیم کردستان عراق ترانزیت می‌کند. از اینرو ۳۱۴ دستگاه خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون در بندر خرمشهر تخلیه شده است که از این تعداد ۲۹۵ دستگاه ترانزیتی بوده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه میزان ترانزیت خودرو از بندر خرمشهر 492 درصد رشد داشته است، افزود: شیوع ویروس کرونا بر فعالیت‌های مختلف تجاری تاثیرگذار بود اما این امر باعث توقف ترانزیت خودرو نشد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اسماعیل صادقی سکاندار جدید ایزوایکو

د تیر 21 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه طی مراسمی با حضور معاون حمل و نقل ایدرو، اسماعیل صادقی به عنوان سکاندار جدید مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) معرفی شد. به گزارش مرین‌پرس، معاون حمل و نقل ایدرو در این مراسم افزایش بهره وری و تزریق انگیزه بیش از پیش و […]

همچنین بخوانید: