استاندار: برق‌رسانی به شهرک شیلاتی رود شور بوشهر تسریع شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: شهرک شیلات رود شور گناوه نقشی مهم و تاثیرگذاری در جهش تولید در پرورش میگو دارد و بر اساس شعار تولید، پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی‌ها باید موانع در عرصه شهرک شیلات رود شور برداشته و زیرساخت‌های آن تکمیل شود.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های تولید، توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های کشاورزی و شیلات است که این مهم مصداق شعار امسال در حمایت تولید و مانع‌زدایی است.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  هشت طرح تولیدی و اقتصادی استان بوشهر در ستاد ملی تسهیل رونق تولید مصوب شده که بانک‏‌ها باید برای پرداخت تسهیلات این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: بانک‌ها نقشی مهم و تاثیرگذار در تحقق جهش تولید و حمایت از طرح‌های تولیدی دارند و برای برطرف کردن موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران بانک‌ها باید نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.

استاندار بوشهر گفت: اکنون عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به بخش تولید مطلوب نیست و باید در این حوزه اهتمام بیشتری برای کمک به  تولید و اشتغال ایفا کنند.

وی در ارتباط با تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اظهار داشت: ۱۰۸ میلیارد تومان برای پرداخت به طرح‌های تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در قالب اشتغال‌زایی روستایی و عشایری به استان بوشهر ابلاغ شده که باید بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان سرعت بخشی لازم را داشته باشند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملیاتی شدن نخستین چاه تولیدی سکوی نصر ۵

چ تیر 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه نخستین چاه تولیدی سکوی اقماری نصر ۵ شرکت نفت فلات قاره ایران در مسیر اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت میدان‌های سیوند و اسفند عملیاتی شد. به گزارش مرین‌پرس، مدیرعامل شرکت بین‌المللی حفاری (DCI) گفت: در ادامه فعالیت‌های شرکت توسعه‌ای پترو ایران در طرح نگهداشت […]

همچنین بخوانید: