۹ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری در استان بوشهر صادر شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سکینه سالاری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با مرین‌پرس اظهار کرد: اجرای این طرح‌های گردشگری علاوه بر جذب گردشگر،  ۱۲۱ اشتغال را به دنبال دارد و زمینه اشتغال غیر مستقیم و رونق اقتصادی این استان را نیز فراهم می‌کند.

وی افزود: موافقت‌های اصولی صادر شده در بخش‌های هتل، سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی و گردشگری ساحلی و دریایی اجرا می‌شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌ شده در این طرح‌ها حدود ۵۶.۷ میلیارد تومان است.

سالاری گفت: استان بوشهر با حدود یکهزار کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس می‌تواند با توجه به قابلیت بالا دریا، نسبت به جذب گردشگر علاقمند به این موضوع اقدام کند و مجموعه اداره کل میراث‌ فرهنگی استان بوشهر نیز همه تلاش خود را برای فراهم کردن زیر ساخت لازم برای توسعه گردشگری دریایی به کار می‌بندد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استاندار: برق‌رسانی به شهرک شیلاتی رود شور بوشهر تسریع شود

چ تیر 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: شهرک شیلات رود شور گناوه نقشی مهم و تاثیرگذاری در جهش تولید در پرورش میگو دارد و بر اساس شعار تولید، پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی‌ها باید موانع در عرصه […]

همچنین بخوانید: