عملکرد سه ماهه گروه طراحی ساخت و تعمیرات شناورهای متوسط ایزوایکو / با تصاویر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

طی سه ماه گذشته و در شرایط سخت هوای گرم و همچنین در فضای شیوع ویروس کرونا ایزوایکو در حوزه شناورهای متوسط تعمیرات اساسی هفت فروند شناور را به پایان رسانده و تحویل کارفرما داده است.

به گزارش مرین‌پرس، ایزوایکو در بخش تعمیر شناورها توانسته توان و دانش خود را ارتقاء داده و تعمیرات تخصصی هرگونه شناور را در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام دهد که این مهم جز با کار و تلاش شبانه روزی در تمای سطوح محقق نشده است.

پروژه تعمیرات اساسی شناورهای؛ فله بر شجاع 2 (General Cargo)، لندینگ کرافت سدار، لندینگ کرافت نظامی گنجوی 4 (کاتاماران)، کانتینربر آمیتیس، کانتینربر ایگل، شناور خدمات رسان Oasis و شناور چند منظوره شهید سجادی که شامل تعمیراتی همچون رنگ و سندبلاست بدنه، تعویض ورق، تعویض ولوها و لوله ها، تعمیر شفت و پروانه، خزه تراشی، ضخامت سنجی، اورهال سیستم رانش انجام کارهای دکوراسیون، اورهال پمپ ها و ژنراتور و موتور اصلی بوده.

براساس اعلام روابط عمومی این شرکت، مجتمع كشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایكو) یك منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت 1100 هکتار در 37کیلومتری غرب بندرعباس است  که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میكند در افق 1404، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع كشتی سازی، سكوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

شناور شجاع 2

 

شناور شجاع 2

 

شناور سدار

 

شناور سدار

 

شناور نظامی گنجوی 4

 

شناور نظامی گنجوی 4

 

شناور آمیتیس

 

شناور آمیتیس

 

شناور آمیتیس

 

شناور ایگل

 

شناور ایگل

 

 

شناور ایگل

 

شناور Oasis

 

شناور Oasis

 

 

شناور Oasis

شناور شهید سجادی

 

شناور شهید سجادی

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یکپارچگی امور دریایی، از خط مشی گذاری تا اجرا در مجمع تشخیص مصلحت

چ تیر 23 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه نشست هم اندیشی مسئولان دریایی کشور با موضوع یکپارچگی خط مشی گذاری و اجرای سیاست ها و برنامه های حوزه دریایی کشور در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار گردید. به گزارش مرین‌پرس، در ادامه بررسی و تدوین پیش نویس سیاست های کلی توسعه دریامحور در […]

همچنین بخوانید: