آغاز ثبت نام در هنرستان کشاورزی شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آغاز ثبت نام در هنرستان کشاورزی شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد

مرین‌پرس/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان کشاورزی‌ آیت الله ملک حسینی یاسوج در دو رشته گیاهان دارویی و شیلات خبر داد.

کاووس کشاورز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: تنها هنرستان کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج طی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با همکاری اداره‌ کل آموزش و پرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و  شیلات تاسیس شد.
وی با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه روزی به کادری مجرب و توانمند اداره می شود، اظهار کرد: جهت ادامه تحصیل دانش آموزان در پایه دهم در سال تحصیلی  ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج پذیرای دانش آموزان است.
رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد به موفقیت‌های این هنرستان در سال های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: کسب رتبه اول جذب دانش آموز در میان هنرستان های کشور، راهیابی بیش از ۱۷ نفر از اولین فارغ‌التحصیلان این هنرستان به دانشگاه های فنی وحرفه ای کشور و کسب رتبه در مسابقات فرهنگی در کشور بخشی از این موفقیت هاست.
کشاورز تصریح کرد: ۱۲ نفر از دانش آموزان هنرستان‌ کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در سال تحصیلی گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند که ۴ نفر از دانش آموزان این هنرستان در جشنواره رضوی در میان هنرستان های کشور موفق به کسب رتبه شدند.
وی عنوان کرد: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در روزهای  شنبه تا چهارشنبه پذیرای ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات از اقصی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد هست.
سید ولی موسوی ارتقا کیفیت آموزشی و مهارتی را از برنامه های این هنرستان عنوان کرد و گفت: تلاش می ‌کنیم با استفاده‌ از کادر آموزشی، اساتید مجرب و فراهم کردن امکانات خوابگاهی زمینه را برای تحصیل دانش آموزان خوب این دیار در رشته های کشاورزی همراه با آموزش با کیفیت ایجاد کنیم.
به گزارش مرین‌پرس، وی افزود: هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی یاسوج در میدان جهاد ابتدای بلوار کشاورز واقع شده است که با تعامل خوب متولیان کشاورزی استان و آموزش و پرورش زیرساخت های آن برای آموزش تخصصی دانش آموزان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات فراهم شده است.
انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شناسایی نخستین مورد کرونای دلتا در بندر ماهشهر

ج تیر 25 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفتگو با مرین‌پرس افزود: فرد مبتلا به کرونای دلتا در ماهشهر قرنطینه و سپس در بیمارستان ماهشهر بستری شده است. وی علت و منشاء شیوع کرونای دلتا در ماهشهر را مناطق شرقی کشور بیان کرد و افزود: افرادی که در خوزستان […]

همچنین بخوانید: