عملیات احداث بازارچه ملوانی در بندرلنگه هرمزگان آغاز شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فریدون همتی در آیین کلنگ زنی این بازارچه گفت: این بازارچه در قالب ۷۰ واحد تجاری خطی، ۱۳ واحد تجاری بازارچه ملوانی، هفت واحد کلینیک پزشکی و ۱۶ واحد مسکونی احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای احداث این بازارچه درنظر گرفته شده است.
وی بیان داشت: عملیات احداث بازارچه ملوانی بندرلنگه در قالب سه مرحله انجام خواهدشد که بر این اساس واحدهای تجاری بازارچه ملوانی در  ۱۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ساخت واحدهای تجاری خطی آن ۲ سال و واحدهای مسکونی چهارسال دیگر به اتمام می رسد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: استفاده از طراحی اصیل معماری جنوب از مهم‌ترین شاخصه های مجموعه(سان لند) بندرلنگه است که به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی و شهرداری بندرلنگه عملیاتی خواهد شد.
قرار است امروز  ۹ طرح شیلاتی در استان هرمزگان به میزبانی بندرلنگه با دستور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری و با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و استاندار هرمزگان به بهره‌برداری برسد.
همچنین پس از افتتاح طرح‌های شیلاتی، عملیات اجرایی مجتمع خدماتی رفاهی چارک بندرلنگه نیز یا حضور استاندار هرمزگان آغاز خواهد شد.

شهرستان بندرلنگه در ۲۵۰ کیلومتری غرب بندرعباس، یکی از قدیمی ترین بندرهای جهان است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش تزانزیت از کانال پاناما با بهبود تجارت جهانی دریایی

د تیر 28 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه طبق گزارش اداره کانال پاناما، با افزایش حجم تجارت جهانی پس از شیوع ویروس کرونا، ترانزیت کشتی ها از این کانال در حال بازگشت به وضعیت قبل است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از بلومبرگ، ایلیا اسپینو […]
افزایش، تزانزیت از کانال پاناما، با بهبود تجارت جهانی دریایی

همچنین بخوانید: