موضوعات: شیلات

عملیات احداث مجتمع خدماتی رفاهی چارک بندرلنگه آغاز شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فریدون همتی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران  گفت: این مجتمع در فضایی به مساحت ۵۱هزارمترمربع و با زیربنای ۹هزارمترمربع احداث می‌شود که با بهره‌برداری از این مجتمع برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی افزود: جایگاه عرضه سوخت، سرویس بهداشتی، ساختمان اداری، خدمات خودروی سبک و سنگین، رستوران، فست فود، فروشگاه، بازارچه محلی، سوییت و محل‌های اقامت، پارکینگ وسائل نقلیه سبک، فضای سبز، امکانات تفریحی فضای باز کودک، نگهبانی، اتاق مادر و کودک و واحد کمک‌های اولیه از امکاناتی است که در این مجتمع ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان هم‌چنین درحاشیه این مراسم خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری بر تسهیل فرآیند صدور مجوز جایگاه عرضه سوخت در این مجتمع خدماتی تاکید کرد.

آغاز عملیات احداث بازارچه ملوانی بندرلنگه با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریال، از دیگر برنامه‌های استاندار هرمزگان در روز دوشنبه در سفر یکروزه به شهرستان بندرلنگه بود.

در سفر امروز همتی به این شهرستان، همچنین ۹ طرح شیلاتی در بیست و چهارمین آیین افتتاح به صورت ویدئوکنفرانسی به دستور رییس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

منبع

مدیر سایت

انتشار
منتشر شده توسط:
مدیر سایت