تأکید نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بر تسریع در خروج کالاها از بنادر با همکاری دستگاه های ذیربط

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نایب رییس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در روند خروج کالاها از بنادر با همکاری دستگاه های ذیربط ضروری است.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد جواد عسکری در بازدید از بندر امیرآباد و بررسی وضعیت نهاده های کشاورزی و دامی جهت تسهیل فرآیند ترخیص و عرضه به بازارهای مصرف، اظهارداشت: اولویت اصلی کشور تأمین نهاده های کشاورزی و دامی جهت برون رفت از بحران است. 

وی تصریح کرد: ضرورت دارد فرآیند ترخیص و بارگیری نهاده های دامی و کشاورزی از زمان ورود به بنادر تا عرضه آن در بازارگاه ها تسهیل و تسریع شود.

 

همکاری دستگاه ها برای خروج کالاها از بنادر

 

همچنین محمدعلی اصل سعیدی پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با انتقاد از جزیره ای عمل کردن برخی دستگاه های متولی در ترخیص کالاها از بنادر ، تشریک مساعی دستگاه های مسئول، جهت تسریع و تسهیل در روند خروج کالاها از بندرامیرآباد را خواستار شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۶ هزار تن کالا در انبار و سیلوهای بندرامیرآباد، متروکه شده است، از نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس درخواست کرد با ورود و ایجاد هماهنگی در سطح کلان سازمان های مربوطه، روند خروج کالا از انبارهای بندرامیرآباد تسهیل و تسریع شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گسترش بازار آنلاین کانتینر‌های دست دوم

ش مرداد 2 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش مرین‌پرس؛ “Aad Storm” مدیر‌عامل Eveon Containers در این زمینه گفت: با توجه به اینکه دسترسی صاحبان کالا به کانتینر‌های دست دوم با توجه به شرایط کرونایی در برخی از  کشور‌ها کمتر شده است و متاسفانه خرید و فروش این قبیل کانتینر‌ها توسط دلالان […]

همچنین بخوانید: