مراکز درمانی نیروی دریایی تجهیز می شوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به‌ گزارش‬ خبرنگار‬ مهر، سید علی موسوی جزایری صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس اظهار داشت: فاز سوم بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس با تلاش مدیر بیمارستان و نگاه ویژه نیروی دریایی سپاه احداث شده است.

وی ادامه داد: ساختمان جدید بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس دارای بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل سراپایی، آی س یو، سی سی یو، آنژیوگرافی است.

وی ادامه داد: بیمارستان امام رضا (ع) چالوس ۱۱ هزار و ۶۰۵ مترمربع است که سال ۹۵ از درمانگاه و مرکز جراحی محدود به بیمارستان تبدیل شده بود و بیمارستان کنونی یکی از کامل‌ترین بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه در کشور است.

موسوی جزایری تاکید کرد: در فاز بعدی این بیمارستان مجهز به تجهیزات ام ار آی خواهد شد و ساختمان آن ساخته شده است و فضای فیزیکی آن مهیا شده است.

وی گفت: خدمت رسانی مطلوب به مردم از اولویت‌های بهداری نیروی دریایی سپاه است و در این راستا دیگر مراکز درمانی این نیرو نیز تجهیز و توسعه می‌یابند.

وی گفت: آنژیوگرافی یکی از بخش‌های مهم بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس به شمار می‌رود که از درخواست‌های مهم و نیاز اساسی مردم بوده است.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران همواره در خدمت رسانی مطلوب نقش ویژه ای داشته و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا سپاه پاسداران با اجرای طرح ویژه شهید سلیمانی خدمات مطلوبی انجام دادند تا زنجیره این ویروس را قطع کنند.

آرامش امروز نتیجه محافظت سپاه از ملت بزرگ ایران است

محسنی بندپی بیان داشت: سپاه پرچم دار بوده و در تمام بخش‌هایی که ورود کرده موفق بوده و امروز وقتی در آرامش به بهره برداری دستاوردهای انقلاب می‌پردازیم نتیجه محافظت سپاه از ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: در اولین تقسیم‌نیروی انسانی درمانی در سال جدید ۱۸ نیروی متخصص پزشکی در حوزه انتخابیه تقسیم شدند و پروژه اورژانس بیمارستان نوشهر به بهره برداری رسید.

وی گفت: در مسیر ارتقای حوزه سلامت منطقه همچنان در تلاش هستیم و توانستیم فوق تخصص‌هایی در منطقه اختصاص دادیم و حتماً باید این وضعیت را افزایش دهیم و ۵۳ درصد از اعزام بیماران به جاهای دیگر مربوط با قلب و آنژیو گرافی بود که خوشبختانه این تجهیز در بیمارستان امام رضا (ع) چالوس ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت: انتظار است مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند و چهره‌های این ویروس در حال تغییر است و انتظار است مردم رعایت کنند و مواظب باشند و از کادر درمان تشکر ویژه داریم که ایثارگری می‌کنند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد 10 درصدی میزان عملیات تخلیه و بارگیری بنادر ایران تا پایان تیرماه/ تخلیه و بارگیری 46 میلیون تن کالا در چهارماهه نخست ۱۴۰۰/ رشد تخلیه و بارگیری در بخش فله مایع،‌ جنرال کارگو و مواد نفتی

ی مرداد 3 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از رشد 9.8 درصدی میزان عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر کشور طی چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: میزان عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر از ابتدای سال […]
رشد 10 درصدی، میزان عملیات تخلیه و بارگیری بنادر ،پایان تیرماه

همچنین بخوانید: