پیشرفت 18 درصدی احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



پروژه احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) با 18 درصد پیشرفت فیزیکی وارد مراحل عملیاتی مطلوبی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پس از انتخاب پیمانکار واجدشرایط برای اجرای طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، عملیات احداث شبکه گازرسانی به این مجتمع بزرگ بندری پیشرفت عملیاتی داشته است.

در پروژه شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) با اعتباری نزدیک به 765 میلیارد ریال در نظر است ۲۷ هزار متر مکعب گاز طبیعی از طریق دو مسیر و با برخورداری از دو ایستگاه تقلیل فشار به تمام نقاط منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) انتقال داده شود.

عملیاتی شدن پروژه گازرسانی به این بندر بزرگ تجاری علاوه بر رفع درخواست متقاضیان به سوخت ارزان و در نتیجه کاهش هزینه تمام شده‌ی کالا و خدمات، موجب تغییر سوخت مصرفی تعدادی از کارخانجات  و صنایع از سوخت مازوت به گاز طبیعی، تأمین سوخت نیروگاه و در نتیجه توسعه روز افزون شرکت های فعال در این مجتمع بندری می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی پایگاه واکسیناسیون کرونا در بندرامام(ره)

س مرداد 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه پایگاه واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با هدف تسهیل دسترسی کلیه اقشار کارکنان مجتمع بندری امام خمینی(ره) به واکسن کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان منطقه در این مجتمع بندری راه اندازی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با […]
راه اندازی، پایگاه واکسیناسیون کرونا ، بندرامام(ره)

همچنین بخوانید: