پایانه جدید کانتینر یخچالی در بندرامیرآباد در حال احداث است/ بندرامیرآباد قطب صادرات کالاهای کانتینری در شمال کشور می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد گفت: با احداث پایانه جدید کانتینر یخچالی به زودی بندرامیرآباد قطب صادرات کالاهای کانتینری در شمال کشور می شود.

وی با بیان اینکه این پایانه راهبردی ظرفیت استقرار ۹۰ کانتینر یخچالی را دارد، تصریح کرد: وجود یک ترمینال اختصاصی کانتینر یخچالی با توجه به نوع محصولات تولید شده در مازندران به عنوان یک نیاز بالقوه، از اساسی ترین زیرساخت های مورد نیاز تجار و بازرگانان به شمار می رفت.

مدیرکل بندرامیرآباد یکی از مزایای پایانه کانتینر یخچالی را، کاهش هزینه تمام شده محصولات کشاورزی به هنگام حمل توسط ناوگان حمل و نقل دریایی عنوان و ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این پروژه، شاهد افزایش صادرات کالاهای فاسد شدنی به دیگر کشورها از بندرامیرآباد خواهیم بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با بزرگترین کشتی های کانتینری دنیا آشنا شوید

چ مرداد 6 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه طبق اطلاعات اتاق بین المللی حمل و نقل دریایی، در حال حاضر بیش از 50 هزار کشتی تجاری در اقیانوس ها فعالیت می کنند، در این گزارش می خواهیم شما را با بزرگترین کشتی های کانتینری دنیا از نظر ظرفیت آشنا کنیم. کشتی […]
بزرگترین کشتی ، کانتینری ،دنیا

همچنین بخوانید: