سیلوی تمام مکانیزه چابهار سال آینده به بهره برداری می رسد/ کاهش هزینه‌های انتقال و نگهداری کالا

زمان مطالعه: 1 دقیقه



بزرگترین سیلوی تمام مکانیزه غلات جنوب شرق کشور مجهز به سیستم تخلیه و دو خط انتقال از اسکله‌ها با ظرفیت ۱۲۰۰ تن در ساعت، سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیلوی ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی چابهار با ظرفیت دینامیکی ۶۰۰ هزار تن کالا در سال که عملیات اجرایی آن در آبان ماه 99 آغاز شد، در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

بزرگ‌ترین سیلوی تمام مکانیزه غلات جنوب شرق کشور مجهز به سیستم تخلیه و دو خط انتقال از اسکله‌ها با ظرفیت ۱۲۰۰ تن در ساعت طراحی و مراحل ساخت آن اجرایی شد.

سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی با هدف تسریع در تخلیه و افزایش ظرفیت پذیرش کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی اجرایی شد؛ این پروژه به عنوان یکی از فاکتور‌های اقتصادی بندری کشور در کاهش هزینه‌های انتقال و نگهداری کالا تأثیر به سزایی خواهد داشت.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعمیر مخازن ذخیره سازی آب مجتمع بندری شهید رجایی

د مرداد 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه تعمیرات اساسی مخازن ذخیره آب مجتمع بندری شهید رجایی با هدف تامین پایدار آب مورد نیاز این مجتمع در بخش‌های آب شرب و آتش‌نشانی، آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، تعمیرات اساسی مخازن ذخیره آب در راستای ذخیره‌سازی […]
تعمیر ،مخازن ذخیره سازی آب، مجتمع بندری شهید رجایی

همچنین بخوانید: