موضوعات: سرخط خبرها

فیلمی از اسلکه بندر رجایی بعد از فراخوان برای حمل کالا

زمان مطالعه: 2 دقیقه




مرین‌پرس


‌اگرچه در یک ماه اخیر شاهد فراخوان های متعددی در مورد حمل کالاهای اساسی از بنادر و دیگر مراکز توزیع بار بوده ایم اما به گفته رانندگان کامیون، هماهنگی لازم برای مدیریت ناوگانی که به مراکز توزیع بار می روند صورت نگرفته و این موضوع شرایط سختی را به رانندگان تحمیل کرده است.

به گزارش تین نیوز، فیلم پیوست را یک راننده کامیون در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و گفته است ؛ آقای مسئول، شمایی که دستور حمل کالای اساسی صادر می کنید این وضعیت رانندگان در اسکله شهید رجایی بندرعباس است!

بیشتر بخوانید:

پیش از این نیز برخی رانندگان در مورد مشکلات موجود در بنادر کشور اظهارات مشابهی بیان کرده اند.

علی عجمی  راننده کامیون چندی پیش در این مورد گفته بو.د:  مسئولان محترم اول تشریف بیاورید در میدان، مشکلات را از نزدیک لمس کنید و راه حل پیدا کنید بعد اقدام به جذب کامیون بکنید.

وی افزوده بود:  با این حجم از مشکلات از جمله قطعی برق پایانه هنگام اعلام بار، قطعی مداوم سیستم اسکله، هوای شرجی و گرم، صف های طولانی،علافی موقع ورود و خروج از اسکله( بندر امام)، بی نوبتی کردن  رانندگان بومی، گرفتن انعام های بی مورد، اذیت کردن بار شمارها، نبودن امکانات رفاهی، جذب کامیون بدون فراهم کردن زیر ساخت و بدون برنامه ریزی و … ده ها مشکل دیگر، آیا برای رانندگان انگیزه ای باقی می ماند که دوباره  به این بندر بر گردند؟؟

عجمی گفته بود: لطفا خودتان را برای یک لحظه  به جای این قشر مظلوم و زحمت کش بگذارید و با  بی برنامگی موجبات رنجش این عزیزان را بیشتر از این فراهم نکنید.

سعید علام نیز تاکید کرده بود: مدتی است بارهای فله در بندر امام خمینی دپو شده و ارگان های مربوطه را دچار مشکلات زیادی کرده اما سوال این است که دلیل این رخداد چیست؟ چرا مسئولان علت را از ریشه جستجو نمی‌کنند و با ارایه لاستیک تشویقی قصد دارند مشکل  را حل کنند؟

منبع

مدیر سایت