برگزاری رقابت‌های «جام دریا» با میزبانی ایران/ پهلوگیری ۲ ناو کشور قزاقستان در مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



رقابت‌های جام دریا برای نخستین بار به میزبانی ایران و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش و در حوضچه آرامش بندرانزلی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ۲ ناو «مانگیستاو» و «ساری آرکا» وارد آب‌های داخلی ایران شده و پس از پهلوگیری در مجتمع بندری انزلی مورد استقبال ناوگان شمال نیروی دریایی قرار گرفته است.

 قرار است ششمین دوره از رقابت‌های جام دریا برای نخستین بار به میزبانی ایران و با حضور ۴۰۰ ورزشکار از کشورهای روسیه، آذربایجان و قزاقستان در بندر انزلی برگزار شود.

شناورهای دیگر کشورهای حاضر در این مسابقه در روزهای آتی وارد بندرانزلی شده و در اسکله های مجتمع بندری انزلی پهلو خواهند گرفت.

گفتنی است بندرانزلی میزبان رقابت های شناوری و بندر چابهار میزبان مسابقات غواصی ششمین دوره از مسابقات جام دریا است که از ۲۸ مرداد ماه به مدت ۲۵ روز انجام می شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری کنفرانس دریایی انوایروتک در ماه آینده

س مرداد 26 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه کنفرانس بین المللی دریایی انوایروتک برای بررسی موضوعات کلیدی صنعت دریانوردی در روزهای نهم و دهم سپتامبر در روتردام هلند، برگزار خواهد شد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مریتایم اگزکتیو، پس از یک وقفه و انتظار […]
برگزاری، کنفرانس دریایی، انوایروتک، ماه آینده

همچنین بخوانید: