نیروهای چهارگانه ارتش سدی پولادین در برابر بدخواهان خواهند بود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی را به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمندم امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نیروی دریایی ارتش که نام و آوازه‌ی بلندش نه تنها مرهون صیانت از قریب به سه هزار کیلومتر مرز دریایی کشور عزیزمان، بلکه به برکت خون طاهر شهیدانی که در سال‌های دفاع مقدس به تأسی از علمدار شهادت و شهامت، مسافر سفینه النجات شدند و غیرتمندی شان به سنگ محک دشمن شناسی سنجیده شد، رقم خورده است.

در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز آن نیروی سربلند در پرتو چراغ هدایت ولی امر و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) از گذرگاه‌های صعب العبور و موج خیز تحریم و تهدید، با ناخدایی فرماندهانی خداجو و کاردان عبور کرده و تا ساحل سیادت دریایی ایران عزیز در دریاهای آزاد پیش رفته است.

اعتماد گراسنگ فرمانده فاطمی سرشت مان به جنابعالی برای حراست از این میراث ارزشمند و استمرار روند کاشتن گل آبرو در کویر کمبودها را به جنابعالی تبریک عرض نموده و اطمینان دارم همچون گذشته با تعامل هم‌افزای نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح عزیزمان، همچون زرهی به هم بافته و در هم تنیده، سدی پولادین در برابر بدخواهان و کج اندیشان خواهیم بود.

با قدر شناسی از تعامل اثر گذار و خدمات برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی در مدت تصدی فرماندهی نداجا، برای جنابعالی که همچون سایر همرزمان شریف تان در نیروی دریایی از چشمه جوشان عاشورا برخاسته و خروشان و ثابت قدم دل به دریاهای غیرت زده‌اید، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون و سربلندی در آزمون اعتماد ولی امر مسلمین جهان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقبال رسمی از فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان

ش مرداد 30 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، «ادمیرال محمد امجد خان نیازی» فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان صبح امروز در رأس یک هیئت نظامی با حضور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفت وگو کرد. در […]

همچنین بخوانید: