مسابقات بین المللی «جام دریا» صحنه نمایش رقابت دوستانه است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه رقابت‌های بین المللی جام دریا در بندر انزلی،گفت: کشورهای ساحلی حاشیه خزر به دلیل بهره مندی از موهبت الهی دریا و مرزهای زمینی مشترک، همسایه‌های «بلا واسطه» هستند.

وی افزود: همه ما به مانند همسایه و برادر گرد هم آمده ایم تا با مشارکت و همکاری توان تخصصی مان را به نمایش بگذاریم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دریا ظرفیت بزرگی برای نمایش مردانگی و جوانمردی و تقویت روابط دیپلماسی در سایه صلح و دوستی است، اظهار داشت: در دوره ای که استکبار به دنبال تفرقه افکنی است ،برگزاری مسابقاتی از این دست زمینه های تقویت صلح منطقه رافراهم می آورد.

امیر کاویانی تاکید کرد: مسابقات جام دریا صحنه نمایش رقابت دوستانه برای به اشتراک گذاری دانش و تخصص بوده و امروزه در ساحل خزر دریادلانی از کشورهای بزگ و تاتیر گذار در منطقه گرد هم امده اند تا پیام صلح را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه روح صلح و دوستی در حاشیه خزر، سالیان متمادی وجود داشته است، اضافه کرد: خزر از امروز شاهد تلاش مردانی است که حضورشان در دریا بیانگر امنیت پایدار در این منطقه مهم و حساس بوده و در بازگشت به کشورشان پیام امنیت و صلح را به وطن خود مخابره می کنند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه مداخله سایر کشور ها نتیجه ای جز نا امنی و آشوب به همراه ندارد، تاکید کرد: با نمایش رقابتی سالم و دوستانه، علاوه بر افزایش تعاملات بین المللی شاهد انتقال تجارب تخصصی و اشتراک گذاری آن بین نیروهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات خواهیم بود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آزادگان مظهر صبر و استقامت و آزادگی هستند/ پیگیری رفع مشکلات آزادگان در اولویت است

چ شهریور 3 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه آزادگان مظهر صبر و استقامت و مردانگی وآزادگی هستند ، تاکید کرد: پیگیری رفع مشکلات آزادگان در اولویت است و برای رفع موانع و مشکلات در زندگی جامعه ایثاگران کشور […]
آزادگان مظهر صبر و استقامت و آزادگی هستند/ پیگیری رفع مشکلات آزادگان در اولویت است

همچنین بخوانید: