۳۴۲ دریانورد حادثه دیده در آب‌های استان بوشهر نجات پیدا کردند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، حجت خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، ۲۳ مورد سانحه دریایی در آب‌های این استان رخ داد که ۱۴ مورد آن مربوط به لنج‌های باری، سه مورد لنج‌های صیادی و ۶ مورد مربوط به دیگر شناورها بود.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۹ عملیات امداد پزشکی در آب‌های استان بوشهر به ثبت رسید.
خسروی ادامه داد: در پنج ماه نخست امسال و در عملیات‌های امداد و نجات دریایی،۳۴۲ نفر نجات یافتند و یک نفر فوتی نیز به ثبت رسید که مربوط به سانحه غواصی بوده است.
وی افزود: در محدوده آب‌های استان بوشهر با مدیریت صورت گرفته و حضور مناسب شناورهای ناجی در کمترین زمان ممکن این شناورها در محل وقوع حادثه حاضر و اقدام به انجام عملیات امداد و نجات می‌کنند.
خسروی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از عملیات‌ امداد و نجات دریایی مرتبط با دریاروی در شرایط نامساعد است که در این ارتباط ضرورت دارد دریانوردان هنگام دریانوردی شرایط را به طور کامل مورد سنجش قرار دهند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت مدیرعامل شرکت کشتیرانی کیش

چ شهریور 3 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه .به گزارش مرین‌پرس به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مهندس محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی درگذشت نابهنگام امید جان محمدی مدیرعامل شرکت کشتیرانی کیش را تسلیت گفت. متن کامل پیام به این شرح […]

همچنین بخوانید: