امضای تفاهم نامه احداث ترمینال مواد معدنی در بندر چابهار/ استفاده بهینه از ظرفیت‌های بندر چابهار در زمینه صادرات و واردات فرآورده های معدنی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



تفاهم نامه همکاری و سرمایه گذاری در زمینه احداث ترمینال تخصصی مواد معدنی در بندر شهید بهشتی چابهار امضاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، این تفاهم نامه با هدف گسترش همکاری‌های بلندمدت و سرمایه گذاری مشترک بین شرکت گل گهر سیرجان و اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در طراحی، ساخت و تجهیز ترمینال بندری تخصصی مواد معدنی به امضاء رسید.

استفاده بهینه از ظرفیت‌های بندر چابهار در زمینه صادرات و واردات فرآورده های معدنی، محصولات تولیدی و همچنین واردات تجهیزات مورد نیاز زنجیره تولید از اهداف شاخص این تفاهم نامه است.

در این تفاهم نامه طرفین بر توسعه و انجام همکاری‌های مشترک بر اساس ظرفیت های مناسب بندر چابهار به منظور توسعه اقتصادی منطقه و کاهش هزینه های انتقال و لجستیک کالای صادراتی و وارداتی تاکید کردند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناوگروه ۷۶ نیروی دریایی ارتش بعد از حضور در دریای سرخ به کشور بازگشت

پ شهریور 4 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مراسم استقبال از ناوگروه 76 نیروی دریایی ارتش، که جهت اسکورت کشتی‌های نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ و خلیج عدن، عازم آب‌های آزاد شده بود، با حضور ارشد نظامی ارتش در استان هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب […]

همچنین بخوانید: