آزادگان مظهر صبر و استقامت و آزادگی هستند/ پیگیری رفع مشکلات آزادگان در اولویت است

زمان مطالعه: 2 دقیقه



معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه آزادگان مظهر صبر و استقامت و مردانگی وآزادگی هستند ، تاکید کرد: پیگیری رفع مشکلات آزادگان در اولویت است و برای رفع موانع و مشکلات در زندگی جامعه ایثاگران کشور نباید از هیچ حرکتی دریغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، دو تن از آزادگان سازمان به نمایندگی از آزادگان سازمان مرکزی و بنادر با محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار کردند.

در ابتدای این مراسم، حسن زینلی؛ مشاور مدیرعامل سازمان بنادر در امور ایثارگران، گزارشی از اقدامات و فعالیت های سازمان در امور ایثارگران و به ویژه آزادگان ارائه کرد . به گفته وی،  سازمان بنادر و دریانوردی مفتخر به حضور 79 آزاده شاغل و بازنشسته است.

سپس آقایان علی بلند کردار و محمدعلی بیانلو آزادگان حاضر در این نشست، ضمن بیان مسائل و موضوعات خود، خاطراتی از ایام اسارت شان بیان کردند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس و سالروز بازگشت آزادگان به کشور، قدردانی از جانفشانی ها و رشادت های سربازان و بسیجیان به خصوص آزادگان عزیز را وظیفه همه مسئولان کشور دانست و گفت: آزادگان را باید از یادگاران ارزشمند هشت سال دوران دفاع مقدس دانست که در بدترین و سخت ترین شرایط ممکن و زیر انواع شکنجه‌های روحی، روانی و جسمی دشمن سرخم نکرده و همچنان به آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی وفادار باقی ماندند.

محمد راستاد با تاکید بر اینکه نباید سالهای تلخ اسارت این عزیزان را فراموش کنیم، گفت: صبر و استقامت آزادگان عزیز در طول ۸ سال دفاع مقدس، آبرو و عزت به اسلام بخشید و آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی موهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری این بزرگ‌مردان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه برای رفع موانع و مشکلات در زندگی جامعه ایثاگران کشور، نباید از هیچ حرکتی دریغ کرد، افزود: اگر در این مسیر، کاری برای ایثارگران و خانواده معزز آنها صورت گیرد، جز وظیفه چیز دیگری نیست و هر آنچه انجام بدهیم قابل تهاتر و معاوضه با رشادت ها و از خود گذشتگی های آنها نخواهد بود.

همچنین در این نشست، مدیرعامل سازمان بنادر، با افشین طاهری، یکی از آزادگان این سازمان که در بستر بیماری است، به صورت تلفنی صحبت کرد و ضمن آرزوی صحت و سلامت عاجل برای ایشان و سایر ایثارگران گرامی، سالروز ورود آزادگان به کشور را به وی تبریک گفت.

بنا بر این گزارش،مدیرعامل سازمان بنادر در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از آزادگان حاضر در جلسه تقدیر کرد. 

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت مجدد سومین بندر بزرگ دنیا در چین پس از مهار کرونا

چ شهریور 3 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت چین یک ترمینال مهم در سومین بندر بزرگ تجاری دنیا را امروز (چهارشنبه) در شرق این کشور بازگشایی کرد. این بندر که دو هفته پیش به دلیل ابتلای یکی از کارکنانش به ویروس کرونا تعطیل شده […]

همچنین بخوانید: