ساخت کشتی غول ‌پیکر افراماکس در بوشهر تا پایان سال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم ‌الانبیاء گفت: دومین کشتی ۱۱۳ هزار تنی افراماکس تا پایان سال در جزیره صدرای بوشهر به بهره ‌برداری کامل می‌رسد.

به گزارش مرین‌پرس، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در بازدید از جزیره صدرای بوشهر گفت: با تکمیل، تجهیز و نصب تجهیزات راهبری دریایی، شناور افراماکس ۲ تا پایان امسال به بهره برداری نهایی می‌رسد.

سردار سید حسین هوش‌السادات با اشاره به اینکه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا می‌تواند اثرگذاری شگفتی را برای توسعه کشور عملیاتی کند اضافه کرد: پروژه ساخت سکو‌های میدان نفتی رشادت در صدرای بوشهر عملیاتی می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی به طور همزمان در صدرا و انجام تمامی مراحل ساخت و نصب و راه اندازی توسط مجموعه صدرا نشانه ظرفیت‌های این واحد صنعتی است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون اقتصاد‌های بزرگ دنیا دریا پایه هستند بیان کرد: شرکت صدرای بوشهر در حوزه دریا و ساحل توانمندی‌های زیادی دارد که می‌تواند بازوی برای اشتغال آفرینی باشد.

سردار هوش السادات حمایت از تولید داخلی را ضروری دانست و افزود: در حمایت از تولید داخل و توانمندی دانش ایرانی باید طرح‌های جدیدی را برای صدرا در نظر بگیریم.

او ادامه داد: هم اکنون بیش از هزار نفر در مجموعه صدرای بوشهر شاغل هستند که با فعال سازی دوباره تنها می‌توان اشتغالزایی را به ده هزار نفر هم رساند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خاطرنشان کرد: دومین کشتی پهن پیکر و اقیانوس‌پیما افراماکس در شرکت صدرای بوشهر به وزن ۱۱۳ هزار تن تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

او ادامه داد: صدرا پیش از این افراماکس یک را در کلاس استاندارد‌های جهانی ساخته و تحویل کارفرما داده که هم اکنون در مسیر‌های دریایی عملیاتی شده است.

سردار هوش السادات گفت: با تکمیل، تجهیز و نصب تجهیزات راهبری دریایی، شناور افراماکس دو تا پایان امسال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از ظرفیت‌ها و توانایی‌های جزیره صدرا در بوشهر بازدید کرد و روند ساخت و تکمیل شناور ۱۱۳ هزار تنب افراماکس دو را بررسی نمود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت اژدر هوشمند ضدمین دریایی توسط روسیه

ش شهریور 6 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه روسیه اژدر هوشمند ضدمین دریایی ساخته است که می تواند بطور خودکار مین دریایی را شناسایی و آن را نابود کند. به گزارش مرین‌پرس از خبرگزاری ریانووستی، این اژدر ضدمین دریایی که مجهز به روبات است در نمایشگاه بین المللی نظامی در چارچوب همایش نظامی آرمیا-۲۰۲۱ […]

همچنین بخوانید: