تسهیل در روند صادرات کالا از بندر نوشهر به کشورهای همسایه/ ضرورت حذف موانع صادرات کالا از بنادر شمالی

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت گفت: همه باید تلاش کنند تا موانع صادرات کالا از بنادر تا حد امکان برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد علی محسنی بندپی در نشست هم اندیشی بررسی راهکار های توسعه صادرات کالا از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بر ضرورت رفع مشکلات پیش روی صادرکنندگان کالا تاکید کرد و گفت: تحریم ها منجر تغییر روند موجود در کشور از اقتصاد متکی به نفت به سمت تولید و اتکا به توان داخلی شد.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا موانع تولید و صادرات کالا در منطقه در حد امکان برطرف شود؛ البته شناسایی مشکلات و چالش ها در وهله نخست باید  در دستور کار قرار گیرد و سپس راهکارهای علمی و قانونی که زمینه ساز افزایش تولید داخلی و توسعه صادرات است، ارایه شود.

محمد تقی انزان پور، مدیرکل بنادر مازندران در این نشست با تشریح توانمندی ها و زیر ساخت های ایجاد شده در بندر نوشهر در سال های اخیر، از آمادگی این اداره کل برای تسهیل در روند صادرات انواع کالا از بندر نوشهر به کشورهای همسایه خبر داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راهکار جدید نگهداری کانتینرها در بنادر موفقیت آمیز بود/ ظرفیت و کارایی بنادر افزایش می یابد

د شهریور 8 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه یک سیستم قفسه رباتیک جدید برای نگهداری و حمل و نقل کانتینرها در بنادر، دوره آزمایشی شش ماهه خود را با عملکردی بهتر از حد انتظار به پایان رسانده و آماده بهره برداری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی […]
کانتینر،ظرفیت و کارایی بنادر،عملکرد،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: