استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی مجلس برای احیای اروند رود

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس از تمام ظرفیت‌های قانونی و مطالبه‌‌گری خود برای احیای اروند رود و تردد کشتی‌های بزرگ در این رودخانه با هدف توسعه اقتصادی منطقه، استفاده خواهیم کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سید لفته احمدنژاد اظهار داشت: رودخانه اروندرود بهترین، مهمترین و استراتژی‌ترین رودخانه‌ای به شمار می‌رود که در حیات سیاسی و اقتصادی ایران نقش مهمی دارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه پس از جنگ به دلیل وجود کشتی‌های مغروقه و عدم لایروبی شدن این رودخانه، میزان صادرات و واردات ما به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه امیدواریم دولت جدید لایروبی اروند رود را با مذاکرات با طرف عراقی به سرانجام برساند، عنوان کرد: در دیدار اخیر خود با وزیر امور خارجه کشور بر اهمیت لایروبی اروندرود تاکید کردم و وی نیز برای پیگیری این موضوع قول مساعد داد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تسهیل کسب و کار با ارائه مشوق‌ به سرمایه گذاران بندری و دریایی خرمشهر/ ظرفیت کانتینری بندر خرمشهر 400 هزار TEU در سال است

پ شهریور 11 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ما به صورت جدی از سرمایه‌گذاران با تسهیل کسب و کار و ارائه مشوق‌های لازم حمایت می‌کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی با اشاره به بسترهای مناسب بندر خرمشهر، اظهار داشت: […]
نوراله اسعدی،مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، سرمایه گذاران بندری و دریایی،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: