قیام «دلیران تنگستان» سند حقانیت و پیروزی مقاومت ملت ایران است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم شهریور ماه، سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری (ره) و روز مبارزه با استعمار انگلیس، پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ»

«و کسانی که در راه خدا هجرت کردند، سپس کشته شدند یا به مرگ طبیعی از دنیا رفتند، خداوند به آنها روزی نیکویی می‌دهد؛ که او بهترین روزی‌دهندگان است.» «سوره حج، آیه ۵۸»

امام خامنه ای (حفظه الله): «شجاعت های شهید رئیسعلی دلواری برای ملت ایران یک یادگار ارزنده تاریخی است»

دوازدهم شهریورماه ۱۲۹۴ ه.ش، یاد آور سالروز شهادت دلیرمردی از خطه دلیران تنگستان است که با بصیرت و معرفت دینی، میهن دوستی، استقلال خواهی و عشق به اسلام عزیز، بیرق پرافتخار مبارزه و جهاد ضد استعماری علیه انگلیس متجاوز را در جنوب ایران زمین برافراشت و مسیر درخشان او تا به امروز با توکل بر خداوند متعال، توسط نادران انقلاب اسلامی، شهید مهدوی (ره) و همرزمان دریادلش در سپاه اسلام تداوم دارد.

شهید رئیسعلی دلواری، فریاد گری اسلام خواه و وطن دوست بود که با تبعیت از فتوای دینی و بسیج غیورمردان جنوبی، توانست دشمن متجاوز را به ذلیلانه زانو در آورد تا ثمره این جهاد، درس عبرتی ماندگار برای همه دشمنان و بدخواهان ملت مظلوم مقتدر ایران اسلامی و کسانی باشد که چشم طمع به این خاک زرخیز دوخته اند.

بی شک قیام «دلیران تنگستان» به فرماندهی شهید رئیسعلی دلواری که از ابتدای تجاوز انگلیسی‌ها به کشور آغاز شد، سند محکمی بر این حقیقت است که هیچ دشمنی برابر غیرت و شجاعت فرزندان ایران اسلامی، تاب و توان مقاومت و ایستادگی ندارد.

اینجانب با گرامیداشت «روز ملی مبارزه با استعمار» و سالروز شهادت این شهید والامقام که نماد غیرت، شرافت، عزت، ایستادگی و مقاومت است، دوام توفیق و پایداری همه آزادمردان و رهروان آن شهید عزیز در جای جای ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر در پیگیری اهداف و آرمانهای تمدن ساز انقلاب اسلامی با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امضای توافق حمل و نقل دریایی بین عراق و عربستان

پ شهریور 11 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقهتهران- ایرنا- عربستان و عراق یک توافق همکاری برای حمل و نقل دریایی امضا کردند که فعالیت کشتی‌های تجاری را بین دو کشور افزایش می‌دهد. منبع

همچنین بخوانید: