نمایش صلح و دوستی در رقابت‌های «جام دریا»/ ایران میزبان خوبی بود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار سرگئی یکیموف عصر جمعه در مراسم اختتامیه ششمین دوره رقابت‌های جام دریا، اظهار کرد: خوشحالم در این مسابقات به میزبانی ایران شرکت کردیم تا با این مسابقات صلح و دوستی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تمام شرکت کنندگان توان، نیرو و قدرت خود را به نمایش گذاشتند و برگزاری این مسابقات بیانگر وجود صلح و دوستی در خزر است.

دریادار یکیموف با تشکر از میزبانی خوب نیروی دریایی ایران، گفت: مجریان برگزاری این مسابقات میزبانی خوب و با کیفیتی را از خود نشان دادند و فکر می‌کردیم ایران نمی‌تواند میزبان خوبی برای رقابت‌ها باشد.

وی تاکید کرد: مسابقات به نحو احسنت و با کیفیت بسیار بالا توسط نیروی دریایی ارتش ایران برگزار شد و خیلی خوشحالیم که ایران میزبان این رقابت‌ها بود.

دریادار یکیموف در خصوص داوری رقابت‌ها و تبریک به تیم ایرانی برای قهرمانی در این مسابقات، گفت: داوران به بهترین شکل توانستند امتیاز دهند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایران در ایجاد صلح و دوستی بین المللی پیشتاز است

ج شهریور 12 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مهر، دریادار شهرام ایرانی در حاشیه مراسم اختتامیه ششمین دوره رقابت‌های جام دریا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایران در رقابت‌هایی که شرکت می‌کند به دنبال کسب رتبه نیست بلکه هدف ما آزمایش میزان توانمندی نیروهایمان در سطح بین الملل است. وی افزود: […]

همچنین بخوانید: