بیش از ۱۱۵ هزار قطعه بچه ماهی در استخرهای سراوان رهاسازی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

عبدالصمد دهقان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی و زیست محیطی مناسب برای رشد ماهیان گرمابی و همچنین وجود منابع آبی مستعد جهت پرورش انواع ماهیان گرمابی در حوزه شهرستان های سراوان و گلشن، این منطقه از نظر پرورش ماهی جزو مناطق پیشرو در زمینه آبزی پروری در استان محسوب می شود.

وی گفت: امسال بیش از ۱۱۵ هزار قطعه بچه ماهی کپور و آمور در ۲ مرحله در استخرهای شهرستان های سراوان و گلشن رهاسازی شده است.

رییس اداره شیلات سراوان افزود: پیش بینی می شود تا پایان فصل پرورشی بیش از ۱۰۰ تن ماهی برداشت و برای مصرف به بازارهای داخلی شهرستان و استان ارائه شود.

به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی منابع آبی دارای ۲ اداره کل شیلات مستقر در زابل و چابهار است که اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان (آب‌های داخلی) مستقر در زابل واقع در شمال استان وظیفه کنترل و حمایت از منابع آبی داخلی و اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان مستقر در بندر چابهار واقع در جنوب استان در حوزه آب‌های دریای عمان فعال هستند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملیات موفق تخلیه و بارگیری کالا و فعالیت‌های بندری با وجود شیوع کرونا/ همکاری مناسب سازمان بنادر با فعالان اقتصادی/ توسعه همه‌جانبه بندر چابهار در گرو همکاری دستگاه‌ها با سازمان بنادر

ی شهریور 14 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: شیوع ویروس کرونا؛ عملیات تخلیه و بارگیری کالا، فعالیت های بندری و دریایی در کشورهای مختلف با چالش‌های جدید مواجه شود اما بنادر کشور دچار چنین وضعیتی نشدند و روند عملیات های بندری به خوبی در حال […]
رحیم وهاب‌زاده،عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی،تخلیه و بارگیری کالا،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: