نیروی دریایی سپاه در مسیر تبدیل شدن به یک قدرت دریایی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از منطقه نازعات با حضور در جمع رزمندگان و فرماندهان مستقر در جزیره تنب بزرگ خطاب به آنان، گفت: شما امیدهای ملت ایران هستید و مردم ما به شما رزمندگان غیور افتخار می‌کنند. شما امروز وظیفه‌ی بسیار حساس و مهم مرزداری از حریم جمهوری اسلامی را بر دوش دارید.

وی با تاکید بر ارتقای هر چه بیشتر فضیلت‌های اخلاقی اعم از معنویت، ولایت مداری، روحیه جهادی و انقلابی در میان رزمندگان، اظهار کرد: ما هر کاری که انجام می‌دهیم باید برای رضای خدا و در مسیر خداوند متعال باشد. به اندازه‌ای که قدرت لا یزال الهی را باور داریم و از مرز خود باوری به مرز خدا باوری برسیم، به همان اندازه در مسیر توفیقات و موفقیت‌های الهی قرار می‌گیریم. آنگاه نتیجه همه اعمال ما خدایی می‌شود، رنگ خدایی می‌گیرد و کار ما ماندگار می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمنان ما در مقابل انقلاب اسلامی درمانده و مستأصل شده‌اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با هدایت عالمانه و حکیمانه امام خامنه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام‌های بسیار بلندی برداشته و در این مسیر نیروی دریایی سپاه برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در تراز انقلاب اسلامی اقدامات راهبردی و مهمی را شکل داده که در این راستا در سال گذشته با عنایت خداوند و همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل، طی شش ۶ مرحله الحاق، انواع تجهیزات رزمی و عملیاتی به توان آمادگی رزم نیرو اضافه و سازمان ارتقاء یافت.

دریادار علیرضا تنگسیری در پایان با مثبت ارزیابی کردن سطح آمادگی‌های رزمی- عملیاتی رزمندگان مستقر در جزایر، با اشاره به لزوم تقویت هر چه بیشتر وحدت بین کشورهای اسلامی، گفت: همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم، برای حفاظت و استمرار امنیت در خلیج فارس، نیازی به حضور بیگانگان نیست و کشورهای منطقه می‌توانند به خوبی از منابع و منافع خود دفاع کنند. ما مسلمانیم و با هم دوست و برادر هستیم و نیازی به حضور کشورهای متجاوز و بیگانه در منطقه نداریم.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تقویت گردشگری دریایی در بوشهر

چ شهریور 17 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه مرین‌پرس جعفر پورکبگانی صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان سازمان بنادر اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دریا و ساحل است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود. به گزارش مرین‌پرس به نقل از خبرنگار مهر،وی تقویت تعامل بین شورای شهر […]

همچنین بخوانید: