689 شناور در کارگاه های شناور سازی های هرمزگان درحال ساخت است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



از سال ۹۷ تاکنون ۱۴۰۹ مجوز ساخت شناور اعم از قایق تا شناورهای فلزی زیر 3هزار GT صادر شده که تاکنون ۷۲۰ فروند از مجوزهای صادر شده تکمیل و به ثبت رسیده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، درحال حاضر ۶۸۹ پروژه در کارگاه های شناور سازی های هرمزگان درحال ساخت است و همچنین از ابتدای  سال جاری تا کنون نیز ۱۷۰ مجوز تولید شناور جدید در قالب گواهینامه ثبت موقت صادر شده است.

سال گذشته ۲۱۱  فروند شناور در کارخانجات شناورسازی هرمزگان ساخته شده که پس از دریافت گواهینامه ثبت، وارد ناوگان ملی شده است که این عدد در مقایسه با سال ۹۸ رشد حدود ۳۷,۵ درصدی داشته است. 

هرمزگان با برخورداری بیش از 60 گارگاه و کارخانه شناورسازی مستقر دربنادر وجزایر ؛ مهمترین کانون تعمیر و ساخت انواع شناور های چوبی، فایبر گلاس، فلزی و آلو مینیومی در کشور قلمداد شده و علاوه بردرخواست سفارش ساخت از دیگر استانهای جنوبی، سالانه سفارش های متعددی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز پذیراست.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تخلیه و انتقال یک سره کشتی حامل نهاده‌های دامی به مقصد در بندر چابهار

ش شهریور 20 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس، مدیرکل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان با اشاره به روند رو به رشد واردات کالای اساسی از طریق بندر چابهار به منظور تأمین نیاز کشور در شرایط کنونی، از پهلوگیری کشتی حامل ۶۱ هزار تن ذرت دامی در بندر چابهار خبر داد […]

همچنین بخوانید: