تعمیر 8 فروند شناور خدماتی در 5 ماهه نخست سال جاری

زمان مطالعه: 1 دقیقه



طی پنج ماهه نخست سال جاری 13 دستگاه موتور اصلی و دیزل ژنراتور مربوط به 8 فروند شناور ملکی مجتمع بندری امام خمینی(ره) با اتکا بر توان و تخصص نیروهای بومی تحت تعمیرات اساسی قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، افزایش عمر مفید شناورها، ارتقاء قابلیت اطمینان شناورها در عملیات‌های مرتبط، کاهش انرژی مصرفی در تولید قدرت و افزایش راندمان شناورها به واسطه انجام تعمیرات اساسی موتوری، کمک به حفظ، تمدید و یا دریافت گواهینامه ایمنی و موتوری و افزایش شاخص آماده به‌کاری شناورها و در نتیجه ارتقاء توان خدمات عملیاتی از مزایای تعمیرات توسط مهندسان داخلی است. 

همچنین بر اساس پایش‌های دستگاه نظارت فنی، تعمیرات اساسی موتورهای رانش یدک‌کش اُحد پس از  تأمین قطعات، انتخاب تیم تعمیراتی ماهر و واجد صلاحیت در دستور کار قرار گرفت. این پروژه تعمیراتی با هزینه ای معادل 60 میلیارد ریال، با صرف زمان 3000 نفر/ساعت و با بهره‌گیری از دانش، مهارت و تجربه نیروی انسانی متخصص بومی تحت نظارت و هدایت کارشناسان اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی به انجام رسید.

پروژه تعمیراتی شناور قیام 5 نیز با صرف زمان 1100 نفر ساعت و بهره‌گیری از دانش، مهارت و تجربه نیروی انسانی متخصص بومی تحت نظارت و هدایت کارشناسان تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی به انجام رسید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ممنوعیت واردات، ترخیص و ثبت شناور‌های صیادی فایبرگلاس

د شهریور 22 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقهرئیس سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان گفت: صنایع دریایی یک صنعت استراتژیک استان محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید: