پیشرفت 32 درصدی تعمیرات اساسی اسکله‌های بندرامام(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



تعمیرات اساسی بر روی اسکله‌های 11 و 12 مجتمع بندری امام خمینی(ره) با هدف صیانت از زیرساخت‌های بندری و ارتقای توان و ظرفیت آنها برای بهره‌گیری در عملیات بندری با پیشرفت 32 درصدی در دست انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، پروژه تعمیرات اساسی اسکله‌های11 و 12 مجتمع بندری امام خمینی(ره)  با بیش از 32 درصد پیشرفت فیزیکی با انجام عملیات نصب سکو، آرماتوربندی و بتن‌ریزی و اجرای دیوار تقویتی در مسیر مطلوبی قرار دارد.

این پروژه تعمیراتی با اعتباری بالغ بر 28  میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی در مدت 18 ماه  با بهره‌گیری از نیروهای متخصص بومی از سال گذشته آغاز شده است.

یادآور می‌شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از 38 پست اسکله با آبخور بیش از 13 متر، توانایی پذیرش و پهلودهی انواع کشتی در ابعاد بزرگ دارد که به لحاظ نوع کالا، اسکله‌ها به انواع مختلف اختصاص  داده شده‌اند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار به صاحبان کالا برای حمل کانتینر در کشتی‌های غیر‌کانتینری

د شهریور 29 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ “Akshat Arora” از تحلیلگران ارشد دریایی سنگاپور طی مقاله‌ای که در سایت های دریایی منتشر شده اعلام کرد حمل بار با کشتی‌هایی که برای حمل کانتینر ساخته نشده‌اند ریسکی است که به هیچ عنوان امکان ارزیابی مثبت از آن وجود ندارد و این […]

همچنین بخوانید: