موضوعات: سیاسی نظامی

رصد تحرک شناورهای دشمن در خلیج فارس/آماده پاسخ به هر اقدامی هستیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان زیراهی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه دریایی اقتدار و نمایش قدرت در آب‌های ساحلی بوشهر اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است.

وی با اشاره تولید تولید انواع شناورهای موشک انداز در بردهای مختلف و انواع و اقسام موشک‌ها با تکیه بر توان داخلی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: ایران بنای جنگ با هیچ کشوری را ندارد اما این قدرت را دارد در صورت تجاوز هر قدرتی به مرزهای کشورمان با قدرت در مقابل آنان قرار گیرد و پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها بدهد همان‌طور که در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز این اصل را ثابت کرد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه امروز خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن کرده است اضافه کرد: تحرک شناورهای دشمن در خلیج فارس رصد می‌شود و در صورت خطای محاسباتی، با قدرت و شدت با آنان برخورد می‌شود.

سردار زیراهی مهمترین سرمایه ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را روحیه ایثار، همبستگی، هم‌افزایی و دشمن ستیزی دانست و بیان کرد: امروز دشمن برای تضعیف این روحیه مردم بسیج شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه زمینه‌ها قوی و مقتدر باشیم تصریح کرد: اگر قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم این مسیر دشوار را طی کنیم و دشمن همه دستاوردهای ما را از بین می‌برد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: این رژه دریایی که ترکیبی از شناورهای بسیج دریایی و شناورهای رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است به پاسداشت سال‌های حماسه و ایثار در آب‌های خلیج همیشه فارس به اجرا درآمده است.

سردار زیراهی اضافه کرد: مردم ما در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش نیروهای مسلح از مرزها و آب و خاک این سرزمین دفاع کردند و امروز نیز بسیجیان دریادل در قالب بسیج دریایی در کنار نیروی دریایی سپاه در امنیت سازی خلیج همیشه فارس تأثیر گذار هستند.

رژه دریایی اقتدار و نمایش قدرت همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح با حضور بسیجیان و ۱۷۰ شناور رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در آب‌های نیلگون خلیج فارس محدوده استان بوشهر برگزار شد.

منبع

مدیر سایت