ناوگروه نیروی دریایی ارتش توانمندی ایران را به منصه ظهور رساند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست با فرماندهان ارتش در استان بوشهر اظهار داشت: حضور ناو گروه نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی نشان از دیپلماسی قوی نظامی بود.

وی تصریح کرد: حضور نیروهای مسلح در فضاهای بین‌المللی از جمله آبراه‌های جهانی یکی از نشانه‌های توانمندی نیروهای مسلح است.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: جلوه‌ای از توانمندی نیروهای مسلح و اقتدار ایران همین حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی بود که به رخ جهانیان کشیده شد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح تاکنون حرکت تعرضی به هیچ کشوری نداشته‌اند و تنها از حریم مرزی خودش دفاع می‌کند و صلح دوستی و دفاع از مرزهای ایران اسلامی از پیام‌های مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قدرت نیروهای مسلح ارتباط مستقیمی با اقتدار نظام دارد چراکه هر چه توانایی نیروهای مسلح بیشتر باشد، اقتدار و قدرت نظام ارتقا می‌یابد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: باید در اولویت برنامه‌های نیروهای مسلح، تولید تجهیزات نظامی کلان، سنگین و خرد به صورت دانش بنیان و فوق‌العاده قرار بگیرد.

وی به تحرکات اخیر در آذربایجان و بحرین اشاره کرد و گفت: تحرکات در این کشورها، جای پای آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی سبب بحران‌های امنیتی در منطقه می‌شود و در این راستا کشورهای همسایه و اسلامی نباید به دشمنان اسلام اعتماد کنند چراکه اعتماد به دشمنان زمینه شکست کشورها را فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دوست واقعی آذربایجان و بحرین و دیگر کشورهای همسایه را جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: کشورهای همسایه ایران نباید فریب توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخورند و باید کشورهای همسایه با جمهوری اسلامی ایران همراه باشند.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

توسعه ۸۵ درصدی اقتصاد کشور با حمل‌و‌نقل دریایی

ش مهر 10 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس رییس کمیته بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد کریدورهای جدید ارتباطی؛ عامل افزایش بار ترافیکی بنادر خواهد بود،‌ گفت: تأمین مواد اولیه،‌ تولید،‌ صادرات و صادرات مجدد از پسکرانه بنادر برای رونق اقتصاد ایران، امری ضروری است. به گزارش مرین‌پرس […]

همچنین بخوانید: