وزیر راه: دریا محوری و اقتصاد دریا اولویت دولت سیزدهم است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مرین‌پرس، رستم قاسمی روز پنجشنبه در بازدید از روند توسعه بندر کنگان در جنوب استان بوشهر  افزود: ایجاد صنایع و زمینه‌های مختلف خدماتی در کنار شهرهای بندری از جمله برنامه‌هایی است که در دولت سیزدهم مورد توجه است.

وی ادامه داد: نگاه دولت سیزدهم تقویت اقتصاد دریا است که برای دست یافتن به این مهم در مرحله اول شهرهایی در کنار دریا احداث و توسعه پیدا می کند تا رونق اقتصادی رخ هد.

عضو کابینه دولت سیزدهم  اعلام کرد: روند توسعه بنادر جنوبی کشور در اولویت است و بر اساس گزارشی که از استان بوشهر دریافت شده و بازدید روند اجرای پروژه‌ها شاهد هستیم که پیشرفت آنها با حدود یکسال و نیمی که از آغاز آنها می‌گذرد، مناسبی است.

قاسمی از تخصیص منابع مناسب برای تکمیل بندر کنگان خبر داد و گفت: مقرر شد تا سازمان بنادر و دریانوردی، پیمانکاران و تمامی دست‌اندرکاران اجرای این پروژه به آن سرعت بدهند تا پروژه از شتاب مناسبی برخودار شود و مردم بتوانند ازاین بندر بخوبی استفاده کنند.

 وزیر راه و شهرسازی که نماینده معین هیات دولت در شهرستان های کنگان و دیر در سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان بوشهر تعیین شده است با شماری از اعضای شورای اسلامی شهرستان کنگان  نشست دارد.

بازدید از پل تقاطع دوراهک، جاده وفاق کنگان – دیر و پیچ های جاشک در اتوبان دیر – بوشهر و نشست با اقشار مختلف مردم دیر نیز از برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی در شهرستان دیر است.

بوشهر به گفته مسئولان ارشد این استان بزودی مقصد ششمین سفر استانی رئیس جمهوری قرار گرفته است، سفرهایی که با سنتی پسندیده جمعه‌ها و بسیار بی‌پیرایه تدارک دیده شده و اولویت آن استان‌های محرومی است که نیاز به توجه ویژه ‌ای برای حل موانع توسعه‌ دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه در پیامی مشترک سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و شماری از اعضای هیات دولت به این استان را فرصت مغتنمی برای حل مشکلات و نقطه عطفی در پیشرفت استان بوشهر اعلام کردند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی بندر چابهار پس از طوفان شاهین/ هیچ آسیبی به تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندر چابهار وارد نشده است

پ مهر 15 , 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار پس از وقوع طوفان حاره ای شاهین برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار،  نتایج اقدامات […]
جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی،بندر چابهار،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: