برگزاری جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی بندر چابهار پس از طوفان شاهین/ هیچ آسیبی به تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندر چابهار وارد نشده است

زمان مطالعه: 1 دقیقه



سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار پس از وقوع طوفان حاره ای شاهین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار،  نتایج اقدامات مدیریت‌ بحران در حوزه فاوا توسط متولیان امر، تاثیر برنامه ها و‌ مصوبات جلسه مدیریت بحران مشخص شد.

بر این اساس، نتایج حاکی از آن است که هیچ آسیبی به سرویس ها، تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندر وارد نشده و بلافاصله پس از عادی شدن شرایط، خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت پایدار در حال ارایه است.

علیرضا قربانی؛ مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص، گفت: یکی از بنادری که سازمان بنادر هوشمندسازی آن را مورد توجه قرار داده، بندر چابهار است از اینرو تلاش شد به واسطه وقوع طوفان حاره ای شاهین هیچ آسیبی به سرویس ها، وارد نشود.

وی با بیان اینکه افزایش پهنای باند ارتباطی با سازمان و همچنین دیگر ارگان ها با توجه به توسعه زیر ساخت‌ها و فناوری های جدید مورد بررسی قرار گرفت، افزود: راه اندازی درگاه واحد خدمات الکترونیک در بندر چابهار  و مکانیزه کردن فرآیندهای تردد و فناوری های هوشمندسازی بندر از دیگر موضوعاتی بود که در کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است، پیش از وقوع طوفان حاره ای شاهین، جلسه مدیریت بحران بندر چابهار، به منظور پیشگیری از آسیب به زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات بندر چابهار و تداوم کسب و کار الکترونیک، برگزار شد.

در این جلسه اقدامات مورد نیاز  پیش از بحران، حین بحران و پس از بحران اداره فاوای بندر چابهار  تعیین و برنامه ریزی شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محدودیتی در تامین اعتبار پروژه توسعه موج شکن های بندر کنگان بوشهر وجود ندارد/ پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه توسعه موج شکن های بندر کنگان

پ مهر 15 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه توسعه موج شکن های بندر کنگان بوشهر، پیشرفت خوبی دارد و برای تکمیل این طرح هیچ محدودیت اعتباری وجود ندارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رستم قاسمی در بازدید از پروژه توسعه موج […]
رستم قاسمی،وزیر راه و شهرسازی، موج شکن های بندر کنگان بوشهر،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: