فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز و تقویت دین‌داری استفاده شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح شنبه در همایش نماز در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: نماز اولین واجب دینی است که خداوند بر امت اسلامی فرض کرده است.

وی اضافه کرد: نخستین آموزه‌های پیامبر اسلام هنگامی که فردی اسلام می‌آورد، آموزش نماز بود و بر این اساس باید از کودکی و طفولیت به فرزندان خود نماز را آموزش دهید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آموزش نماز باید با محبت، نوازش و مهربانی باشد و در قدم اول نیز باید خود مقید به انجام صحیح و پایبندی به نماز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه محبت خداوند اگر دل فردی قرار داده شود اطاعت خداوند را نیز در پی دارد افزود: محبوب ترین اعمال در نزد خداوند نماز است و طبق آیات و روایات اولین چیزی که در آخرت مورد توجه قرار می‌گیرد نماز است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بهترین راه رسیدن به کمال نماز است و انسان در پرتو نماز حالت عروج پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مهمترین وسیله غفلت‌زدایی از یاد خداوند است، تصریح کرد: نماز وسیله تقرب به پروردگار و ایجاد آرامش است.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید؛ باید کانال‌هایی در این فضا ایجاد کرده و پیام‌های معنوی، دین‌داری، نماز و… ارسال شود چراکه این کار می‌تواند مصونیت بخشی ایجاد کند.

همایش نماز با حضور مقامات کشوری و لشکری، نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر، ائمه جماعات اهل سنت و کارکنان منطقه دوم ندسا برگزار شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقتصاد دریا در دولت سیزدهم تقویت می‌شود

ش مهر 17 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس از بوشهر، رستم قاسمی در جریان بازدید از طرح‌های راه‌سازی و بندری استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر تسریع طرح توسعه بندر کنگان اظهار داشت: طرح توسعه بندر کنگان حدود یکسال پیش اجرایی شد و اکنون روند پیشرفت خوبی دارد و […]

همچنین بخوانید: