تخلیه و بارگیری بیش از 976 هزار تن فرآورده‌های نفتی در بندر امام(ره) از ابتدای سال/ رشد 336 درصدی ترانزیت نسبت به سال قبل

زمان مطالعه: 1 دقیقه



به دنبال تخلیه و بارگیری بیش از 976 هزار تن فرآورده‌های نفتی در شش ماهه نخست سال جاری در پایانه‌های نفتی بندرامام(ره)، نزدیک به 500 هزار از این نوع کالا از مبدأ بندرامام‌(ره) ترانزیت شد که بیش از 336 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در نیمه نخست سال جاری بیش از 976 هزار تن در مجتمع بندری امام خمینی(ره) از طریق رویه‌های ترانزیت، صادرات و واردات تخلیه و بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  143 درصد رشد را نشان می دهد.

یادآور می‌شود همجواری مجتمع بندری امام خمینی(ره) با کشورهای حاشیه خلیج فارس و برخورداری از پسکرانه بندری برخوردار از شبکه مواصلاتی گسترده جاده ای با مرزهای غربی کشور موجب شده این بندر مسیر ترانزیتی مساعدی برای انتقال فرآورده های نفتی به شمار آید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش بینی و طرح‌ریزی توسعه متوازن سواحل کشور

ی مهر 18 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گفته معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌ریزی‌‎های مفصلی برای اجرای توسعه پایدار و متوازن دریایی و سواحل کشور توسط این سازمان انجام است. منبع

همچنین بخوانید: