بهره گیری از فناوری هوشمند برای پهلوگیری کشتی ها در بندر روتردام

زمان مطالعه: 1 دقیقه



نرم افزار جدید بندر روتردام هلند، امکان پهلوگیری بهینه کشتی ها و جلوگیری از خطرات احتمالی را فراهم می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از مرین لاگ، نرم افزار طراحی شده که در یک پست در رسانه های اجتماعی از بندر روتردام نمایش داده شده است، می تواند تاثیر طوفان ها و آب و هوای نامساعد بر کشتی های پهلوگرفته در بندر را پیش بینی کرده و اطلاعات زمان لازم برای آماده سازی و جلوگیری از حوادث در بندر را برای کاربران در بندر ارائه کند.

با ترکیب محاسبات هیدرو دینامیکی و پیش بینی آب و هوا، این نرم افزار قادر است نمایی کلی از وضعیت ایمنی بندر را دریافت کرده و شرایط کشتی را ارزیابی کند. مقامات بندری همچنین می توانند در صورت نیاز این نرم افزار را در سیستم های خود ادغام کنند.

به روز رسانی عملیات بندری بخشی از استراتژی دیجیتالی شدن آن است. استفاده از فناوری های هوشمند و نرم افزارهای مشابه مدیریت بهینه تر و کارآمدتر زنجیره های لجستیک و مدیریت دارایی ها را ممکن می سازد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معظلی به نام حمل کالاهای اساسی/ 200 کامیون در صف خروج از اسکله

ی مهر 25 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس یک راننده کامیون با انتقاد از معطلی طولانی مدت رانندگان در خروجی اسکله بندر شهید رجایی گفت: اگر فعالیت خروجی اسکله شهید رجایی 24 ساعته شود، بخش زیادی از مشکلات برطرف می گردد. به گزارش مرین‌پرس، سعید علام این مطلب را در شبکه های اجتماعی […]

همچنین بخوانید: