برداشت میگوی پرورشی ازمزارع سیریک آغاز شد/پیش‌بینی برداشت ۲۴۵۰ تن

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کوهی با اشاره به آغاز برداشت میگوی پرورشی از مزارع سیریک، اظهار کرد: تا پایان فصل برداشت، بیش از دو هزار و ۴۵۰ تن میگو از نوع وانامی پیش‌بینی شده است..

وی با ذکر این نکته که برداشت میگو تا نیمه آبان در شهرستان سیریک ادامه دارد، ابراز کرد: بیش از ۹۰ درصد میگوهای برداشت شده پس از بسته بندی به کشور چین، جنوب شرق آسیا و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

رئیس اداره شیلات شهرستان سیریک گفت: در مزارع پرورش میگو شهرستان سیریک بیش از هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

کوهی تشریح کرد: شهرستان سیریک با داشتن ۹ مرکز تکثیر، سالانه بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون قطعه لارو میگو تولید می‌کند که علاوه بر تامین لارو مورد نیاز پرورش در هرمزگان، به استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و گلستان هم فرستاده می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

راه اندازی اولین موتور کشتی با سوخت آمونیاک در سال ۲۰۲۳

د مهر 26 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ بر این اساس قراردادی بین شرکت کشتی‌سازی نروژی Eidesvik و گروه فنّاوری وارتیسلا به امضا رسید. “هانس پتر نسسه” مدیرعامل Wärtsilä نروژ در این زمینه گفت: مطالعه و تحقیق در زمینه تولید و موتور سوخت آمونیاک از مدت‌ها پیش در این شرکت آغاز […]

همچنین بخوانید: