تعمیر ۱۶ فروند شناور و 11 دستگاه تجهیزات سیستم موتوری و رانش شناورها در بندر امام(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه



۱۶فروند شناور و 11 دستگاه تجهیزات مرتبط به سیستم موتوری و رانش شناورها با توان متخصصان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان تحت تعمیرات اساسی زیرآبی قرار گرفته و وارد چرخه عملیاتی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اعلام  اینکه انجام تعمیرات زیرآبی 16 فروند شناور، 68 میلیارد ریال هزینه در برداشته است، بیان داشت: به صورت موازی و در کنار تعمیرات اساسی زیرآبی و انجام فرآیند نگهداری و تعمیرات جاری، ۱۱ تجهیز مرتبط به سیستم رانش و موتوری شناورها با اتکاء بر دانش فنی نیروهای بومی و  بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده و کتب فنی، با هزینه‌ای معادل 78 میلیارد ریال پس از تعمیرات اساسی موتوری در چرخه عملیات قرار گرفت.

دریس با اشاره به اینکه افزایش شاخص آماده به کاری شناورها و ارتقای توان خدمات رسانی از مهم‌ترین اهداف انجام پروژه های تعمیراتی یاد شده بود، افزود: افزایش عمر مفید شناورها، افزایش قابلیت اطمینان شناورها در عملیات، کاهش انرژی مصرفی در تولید قدرت مورد نیاز رانش و افزایش راندمان شناورها به واسطه انجام تعمیرات اساسی موتوری و زیرآبی، از دیگر مزیت ها است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش ۶ درصدی تخلیه و بارگیری فرآورده‌های نفتی از بندر خلیج فارس از ابتدای سال تا کنون/713 فروند شناور در بندرنفتی خلیج فارس پهلودهی شده‌اند

ی آبان 2 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه از ابتدای سال تا پایان مهرماه، 17 میلیون و 300 هزارتن انواع فرآورده‌ نفتی از بندر خلیج‌فارس تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 6 درصدی داشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، […]
علیرضا محمدی کرجی‌ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ،فرآورده‌ نفتی،تخلیه و بارگیری،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: