اصلاح ساز و کار نظارت بر ساخت و تعمیر شناورها و سازه‌ های دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص برنامه حوزه دریایی این سازمان در شش ماهه دوم سال جاری، گفت: بازنگری دستورالعمل ثبت، تعیین نوبت و پهلوگیری شناورهای اقیانوس پیما به بنادر کشور از مهمترین اهداف تعیین شده است.

به گزارش مرین‌پرس، جلیل اسلامی با اشاره به مهمترین برنامه‌های حوزه دریایی این سازمان در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بنادر در حوزه دریایی، طراحی و اجرای ساز و کارهای نظارت بر صنایع ساخت، تعمیر شناورها و سازه‌های دریایی به منظور نظارت موثرتر بر صنعت ساخت و کارگاه‌های تعمیرات کشتی است تا در نهایت شاهد طراحی ساز و کارهای مربوطه و عملیاتی شدن آن باشیم.

وی ادامه داد: تسهیل فرآیند ثبت کشتی در کشور با برون سپاری خدمات اجرایی و نیز بازنگری دستورالعمل ثبت دائم و موقت آیین نامه ۱۳۴۴ به منظور تکریم ارباب رجوع در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی، مدنظر قرار مى‌گیرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تدوین آیین نامه ایمنی شناورهای صیادی/غیرکنوانسیونی تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستورکار این سازمان قرار دارد، بیان کرد: تدوین آیین نامه مربوطه، در راستاى اهمیت بسیار بالاى ایمنی شناورهای صیادی و غیرکنوانسیونی، است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه بازنگری دستورالعمل ثبت، تعیین نوبت و پهلوگیری شناورهای اقیانوس پیما به بنادر کشور از دیگر اهداف و برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی طی مدت مذکور است، اظهار داشت: دستورالعمل ثبت، تعیین نوبت و پهلوگیری شناورهای اقیانوس پیما به بنادر کشور منطبق با فرآیندهای جاری سازمان بروزرسانی می‌شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت اجرای فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی‌

د آبان 3 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهیدرجایی‌ را تشریح و اقدامات اجرایی این پروژه تا پایان سال جاری را اعلام کرد. به گزارش مرین‌پرس، محمدرضا اله‌یار در رابطه با آخرین […]
آخرین وضعیت اجرای فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی‌

همچنین بخوانید: