بندر گوتنبرگ از سیستم رهگیری حمل و نقل هوشمند خود بهره برداری کرد

زمان مطالعه: 1 دقیقه



بندر گوتنبرگ؛ بهره برداری از اپلیکیشنی جدید، تحت عنوان پورت اپتیمایز ترک اند تریس (PORT OPTIMIZER TRACK & TRACE) را آغاز کرد که به واسطه آن صاحبان محموله، اپراتور های راه آهن و پایانه ها قادر خواهند بود، محموله خود را به صورت آنلاین در هرزمان پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی به نقل از پورت تکنولوژی، این اپلیکیشن که توسط شرکت WABTEC تولید شده است، به کاربران این امکان را می دهد که با رهگیری محموله  خود، اطلاعاتی از قبیل  کشتی حامل، زمان بار گیری و زمان ترک ترمینال جهت ادامه مسیر حمل و نقل را به دست آورند.

جوزف ساندوینگ؛ رییس تحول در کسب و کار دیجیتال بندر گوتنبرگ اعلام کرد: در حال حاضر مشتریان ما زمان زیادی را صرف رهگیری محموله  خود از طریق بررسی منابع اطلاعاتی مختلف می کنند و هنوز هم با چالش هایی همچون عدم اطمینان در مورد صحت اطلاعات دریافتی مواجه اند. ما سعی داریم با استفاده از اپلیکیشن ترک اند تریس  این چالش ها را به حداقل برسانیم.

نالین جین؛ رییس بخش دیجیتال الکترونیک شرکت  WABTEC CORPORATION نیز اذعان د اشت: این اپلیکیشن، همکاری و تعامل بین ذینفعان زنجیره تامین، از جمله صاحبان محموله، اپراتور های راه آهن، کامیون داران و اپراتور های پایانه را امکان پذیر ساخته و سطح عملکرد بندر در امر تخلیه و بارگیری را به حداکثر می رساند.

 

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رشد اقتصاد جهان در ۱۰ سال آینده مبتنی بر تجارت آب محور خواهد بود

چ آبان 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/خراسان رضوی اقتصاد مبتنی بر اقیانوس که پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی پیشروی رشد اقتصاد جهانی باشد به بخش‌هایی مانند اوراق‌ کردن کشتی‌ها، کشتی‌سازی، حمل‌ونقل کانتینر و تدارکات، شیلات دریایی، گردشگری و منابع معدنی انگیزه کافی خواهد داد. این موضوع صادراتی با نیروی کار زیاد و با ارزش […]
رشد اقتصاد جهان در ۱۰ سال آینده مبتنی بر تجارت آب محور خواهد بود

همچنین بخوانید: