آغاز به کار اولین ترمینال کانتینری هوشمند بدون کربن در دنیا + ویدیو

زمان مطالعه: 1 دقیقه



پس از 21 ماه ساخت و ساز، اولین ترمینال کانتینری هوشمند بدون کربن جهان در بندر تیانجین به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این ترمینال مجهز به یک سیستم حمل و نقل افقی هوشمند است که امکانات و تاسیسات مهم و کلیدی آن  به منظور تحقق تعامل اطلاعات به صورت آنلاین، به همه عوامل تولید در بندر متصل هستند. ربات های هوش مصنوعی حمل و نقل در این پایانه  به حسگرهای مختلفی مجهز شده اند تا «چشم و گوش» آنها در عملیات های بندری باشند. در مقایسه با پایانه‌های کانتینری سنتی، ترمینال هوشمند تیانجین می‌تواند در نیروی انسانی، زمان و هزینه صرفه‌جویی کرده و در عین حال کارایی بهینه خود را حفظ کند.

این ترمینال تماماً با نیروی باد و فتوولتائیک کار می کند و انتشار کربن در این ترمینال با توجه به تمهیدات درنظرگرفته شده برای عملیات بندری، صفر است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خارج سازی کامل دو فروند مغروقه از آبراه اروند

چ آبان 5 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اعلام کرد: عملیات خارج‌سازی کامل دو فروند مغروقه در آبراه اروند با شرایط ایمن، رعایت استانداردهای زیست‌محیطی و سرعت مطلوب انجام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی تصریح کرد: مغروقه تبسم دریا […]
نوراله اسعدی،مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر،خارج‌سازی کامل دو فروند مغروقه،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: