بررسی مشکلات حقوقی و تعیین و تکلیف کالاهای متروکه در بندر امام (ره) با حضور دادستان کل کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مشکلات حقوقی و چگونگی حمایت از فعالان بخش خصوصی و تعیین و تکلیف کالاهای متروکه در مجتمع بندری امام خمینی(ره) با حضور دادستان کل کشور بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری؛ دادستان کل کشور در جریان بازدید از مجتمع بندری امام خمینی(ره) و با تاکید بر اینکه ضرورت دارد، از فعالان بخش خصوصی حمایت شود، گفت: رفع مشکلات بخش خصوصی و سرمایه گذاران در اولویت است و بایستی کمک شود تا فعالان این عرصه با شرایط بهتری در راستای توسعه اقتصادی کشور گام بردارند.

وی با بیان اینکه کالاها نباید در بنادر کشور متروکه شود، افزود: طی جلسات تخصصی که با فعالان اقتصادی و سایر بخش ها داشتیم، ضرورت دارد، راه حل های کارشناسی به سرعت عملیاتی شود.

دادستان کل کشور ادامه داد: کالاهایی که در بنادر دپو شدند باید زودتر تعیین و تکلیف شوند تا به مقاصد مصرف برسند.

وی با اشاره به مشکلات حقوقی در فرآیند کاری مجتمع بندری امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: برای این منظور راهکارهای اتخاذ شده که به طور قطع اجرایی خواهد شد.

گفتنی است، روز گذشته حجت‌الاسلام صادق رحیمی؛ معاون قضایی رئیس قوه‌قضائیه از انبارهای کالا (نگهداری کالای متروکه و خودروهای ترخیص نشده) در بندر خرمشهر بازدید کرد.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کمک ۲۵ هزار پوندی مالزی به حمایت از کربن زدایی سازمان IMO

ج آبان 7 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش مرین‌پرس؛ در این مراسم “وی کا‌سیونگ” وزیر حمل و نقل مالزی طی سخنانی گفت: در پنجاهمین سالگرد تاسیس مالزی جدید به منظور حمایت از کاهش گاز‌های گلخانه‌ای، کربن زدایی و حمایت از دریانوردان در خط مقدم ویروس کرونا این مبلغ به صندوق همکاری‌های فنی […]

همچنین بخوانید: