چرا ماهی گران است؟

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، نبی اله خون میرزایی اظهار کرد: برای اینکه محصولات شیلات از جمله ماهی به دست مصرف کننده برسد چند دست جا به جا می‌شود و در واقع قیمتی که تولیدکننده برای محصولش دریافت می‌کند بسیار پایین‌تر از آن چیزی است که محصول در بازار به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان شیلات کشور افزود: همین دست به دست شدن محصولات شیلات و دلال بازی‌ها موجب افزایش قیمت می‌شود از سوی دیگر شبکه توزیع مناسبی نیز برای بازاررسانی محصولات حوزه شیلات وجود ندارد و گرانی ماهی که اخیراً شاهد آن هستیم حاصل همین مشکلات است.

خون میرزایی گفت: البته هزینه‌های تولید از جمله نهاده‌ها و کارگر نیز افزایش پیدا کرده و فروش با قیمت‌های قبل برای تولیدکننده به صرفه نیست.

وی افزود: در حال حاضر همه تلاش مجموعه شیلات بر این است که با استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها و انجمن‌های این حوزه شبکه توزیع محصولات شیلات را مناسب سازی کنند و به این ترتیب موجبات حذف دلال بازی‌ها فراهم آید.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکل کالاهای متروکه در بندر خرمشهر به طور ویژه پیگیری می شود

ج آبان 7 , 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون قضایی رئیس قوه قضائیه گفت: انباشت کالاهای متروکه و خودروهای وارداتی دپو شده در بندر خرمشهر چیزی جز هدر رفت سرمایه و ضرر نیست و این موضوع بطور ویژه پیگیری می شود.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حجت‌الاسلام […]
حجت‌الاسلام صادق رحیمی،معاون قضایی رئیس قوه قضائیه،بندر خرمشهر،سازمان بنادر و دریانوردی

همچنین بخوانید: